Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Budeš zpívat, když chci a basta! Jakýkoliv odpor nesnesu!

Další hororový sen. Znáš mě, já a moje sny. Někdy je to masakr, někdy erotická divočina, jindy mazlivá báseň. Ale ve všech si TY Tehdy v noci jsem Tě dostala do rukou. 

 

Chtěla jsem být tvými houslemi. 

Pamatuješ?

(ZDE)

Byla bych vším, čím bys chtěl, abych byla.

Ale...

Tys nechtěl. Hm... tvoje smůla. 

Kdybys řekl: "Ukradni." Ukradla bych.

Kdybys řekl: "Zabij."......

Ale...

Tu noc jsem  dostala do rukou a bylo na mě, udělat si s tebou, co mi libo.

***

Dostala jsem jako dárek krabici od bot. Bylo to od... to je jedno, toho stejně neznáš. Zřejmě jsem měla narozeniny... krabice byla jen přiklopená, neměla žádnou mašli, jen otvory pro vzduch.

JÓ! Zvířátko na hraní, zaplesalo moje srdce. Křeček, morče, činčila, nebo ptáček?

Sedla jsem si na kuchyňskou linku do tureckého sedu (dost často tam takhle vysedávám, piju kávu nebo čtu) a odklopila jsem víko.

Překvapení? 

Byly tam černošky z Afriky. Tak dvacet centimetrů velké. Takové ty typické ženy, které mají na sobě barevné rozevláté šaty a kolem hlavy stejně strakatý šátek. Bosy chodily po obvodu krabice, tleskaly a zpívaly své ‘šestihlasé’ písně. Byly perfektně sladěny a souhra jejich zpěvu i pohybů byla dokonalá. Poslouchala jsem je a když dozpívaly, ťukla jsem do krabice jako malé rozmazlené děcko. 

 

Úžasná hrací skříňka.

"Ještě!" Přikázala jsem a ony opět začaly kroužit po krabici a jejich hlas hladil. Krásný dárek (zřejmě) k narozeninám od... to je jedno, toho stejně neznáš. Nikdy nekončící píseň. 

Odběhla jsem postavit vodu na kafe, připravila si blogy od mého oblíbeného blogera (jednoho z nich) a znovu usedla na vyhřáté místo.

Ženy seděly v jednom koutu papírového příbytku a v rohu druhém jsem náhle uviděla...

TO NENÍ MOŽNÝ!

ANO!

SPRAVEDLNOST EXITUJE!!!!

TY!

Věděla jsem, že jednou  dostanu do svých spárů, do pařátů, pařátků, dlaní, prstíků. Tak moc dlouho jsem čekala a...

DOČKALA JSEM SE!

Už jsem nechtěla číst blogy, už jsem chtěla jen TEBE!

Při uprdelování se, jsem omylem kopla do krabice, v ten okamžik se ženy opět rozezpívaly a začaly podupávat po dně a obcházet TĚ.

Seděl jsi tam jako hromádka neštěstí. Poznala jsem  hned. Nejdřív jsem měla ohromnou radost z našeho nečekaného setkání, pak jsem ale zavětřila touhu po odplatě.

Chtěla jsem si vychutnat Tvoji krev! 

Vzhlédl si a naznačil rukou pozdrav. Byl jsi k sežrání. A to doslova! Nejradši bych ... roztrhala na mrť, ne, nejradši bych ... zamáčkla jako švába, ne, nejradši bych ... pomazlila a pak bych zahodila jako nepotřebného robertka. Jo i to mě v tom snu napadlo. To víš erotika s Tebou... 

Myšlenky na všechno možné se mi míchaly v hlavině a mezitím ženy dozpívaly. Cvrnkla jsem prstem do boku krabice a ony... zase začaly svůj kánon.

Rukama sis zacpal uši. Aha?! Takže zpěv Ti vadí? Já vím, Ty radši tvrdý rock, kytaru atd. Nějaký monotónní zpěv  nebere.

Takže, když ženy dokončily svůj další song, viditelně sis oddychl, uvelebil ses znovu na dno a vytáhl si kartičky. Vím, co je to za kartičky, to jsou obrázky žen, které Ty... , se kterými Ty...

To určitě! Vyrvala jsem Ti je z ruky, kopla nohou o bok kartonu a zpěv se rozezněl. Zapráskal si ocasem a dupl vztekle kopytem. Mezi rohy Ti zajiskřilo nespokojeností.

Fotečky letěly vzduchem. Mám  tu jako na talíři, mám ve své moci a Ty se chceš dívat na ty další čtyři, které...?!

Neříkal si, že vyházíš přebytečné ženy a zůstaneš jen u mne, jedné z nich a ...?

Lháři!

Nejsem žárlivá, jen se mi nelíbí, když jich máš moc...(Dobře, jsem žárlivá, ale jen někdy.)

"Uuuá, uuá, uuá ííí ooo." Dokončily ženy další domorodý chorál. 

Dívala jsem se na Tebe. Byl si tam maličký a já tak velká, silná a mocná.

Vysypala jsem z hrací skříňky ženy a nechala si jenTebe. Pamatuješ, říkala jsem, že Tebe si nechám už navždy.

Zkusil si úsměv. Znám ho, miluju ho, ale tentokrát na mne nezabral. Měla jsem v plánu něco jiného. Něco potupného, něco ponižujícího.

"ZPÍVEJ!" Rázně jsem nakázala. 

Zvedl ses a podíval se nahoru.

Nesouhlasils. Ruce v bok, tvrdohlavý pohled.

"Hm, jak chceš." Upila jsem kafe a nahmatala víko dárku. V Tvých očích jsem zahlédla nejistotu. Vychutnám si .

Přiklopila jsem a ... silně zatřásla krabicí. Ucítila jsem tupé nárazy Tvého těla o stěny. Nahlédla jsem a Tys vstával a upravoval si kalhoty. 

"ZPÍVEJ!" Následoval příkaz. Další vzdor.

Znovu zaklepání krabicí. Znovu příkaz.

Vím, jsi tvrdý oříšek. Vím, že kdybych poprosila, možná bych z Tebe nějaký verš vyloudila, ale já chtěla splněný příkaz. Tvoji potupu... a moji výhru. 

Opakovala jsem to s narůstající nenávistí ještě asi třikrát a Tys stále odolával. Tvé zarostlé tělo lítalo vzduchem a silné nárazy z Tebe nutily vydávat heknutí. 

Luskla jsem prsty. Když lusknešTY, něco se stane... zkusila jsem a Tys... zkameněl. Byla z Tebe figurka. Jen hlavina byla živá. 

Něco si říkal.

"ZPÍVEJ!"

Něco si zašeptal. Zvedla jsem  k uchu, bych rozuměla.

"Ukaž prsa a já zazpívám. Chichi." 

Cože???, taková drzost. To já mám vládu nad Tebou, řekla jsem si, budeš dělat, co chci.

Zatřásla jsem Tebou jako se sádrovým panáčkem, uchopila jsem Tvůj ocas a zatáhla jsem. (Pro ty, kteří mě nesledují, on je Lucius, můj provokatér, můj osobní pekelník, bojujeme spolu už spoustu let. Tahala jsem samozřejmě za čertovskou oháňku... )

Ještě, ještě kousek a ulomila bych ho.   

Nic! Absolutně nic. Nevzdával ses. Začala jsem s výhrůžkami.

"Ukousnu ti hlavu, když nezazpíváš."

Opět jen šepot. Soustředěnost mi dala možnost uslyšet tvé drzé ultimátum.

"Prsa! Nebo nic!"

Sakra, copak nikdy nepodlehneš? Zuřivě jsem otevřela pusu a vycenila zuby, teď, teď Ti ukousnu hlavu a bude!

***

Naštěstí nebylo!

Probuzení! Zpocené probuzení!

Kruci, vždyť já bych mu klidně ukousla hlavu!

Mýmu milýmu? S kým bych pak prováděla nepravosti? O kom bych snila?

***

LUSK!

"Neudělala bys to, znám tě!"

"Chyběl bys mi. Ještě, že jsem procitla."

"Moje milá, mě nikdy nezlomíš. Když budu chtít, budeš mě mít a když nebudu, nedostaneš nic!" Letmý polibek na čelo...

LUSK! A byl pryč.

***

Co si to dovoluje? 

Jako bych na něm byla závislá, jako bych bez něj nedokázala žít? Co si o mě vlastně myslí? Nafoukanec jeden. Měla jsem mu tu zpropadenou hlavu utrhnout a zahodit! A byl by klid už na vždycky!

Budu mít někdy klid? 

 

***

Dnes?  LP... protože ta sem patří!

Já vím, já vím, už jí bylo dost, ale když já jí prostě žeru. Stejně jako jeho. 

 

 

Zase ve čtvrtek... tentokrát příběh o jedné, kterou jsem potkala... Že by to byla opět romantika dvou žen? Kdo ví?! Počkejte si. 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 28.3.2019 6:00 | karma článku: 8,36 | přečteno: 355x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 314x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 401x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

U izraelské ambasády ve Stockholmu se ozývala střelba, policie uzavřela okolí

17. května 2024  9:18

Policejní hlídka ve Stockholmu v noci na pátek kolem 02:00 slyšela nedaleko izraelské ambasády...

KOMENTÁŘ: Politika, kde se nemluví, ale střílí. Jak zamezit, aby přešla i k nám

17. května 2024  9:16

Středeční atentát na slovenského premiéra Roberta Fica je bolestným symptomem nemocné doby. A...

Odvolat se nemá smysl, algoritmus přijímaček zafungoval, říká šéf Cermatu

17. května 2024  9:12

Podcast První kolo přijímacího řízení na střední školy se uzavřelo ve středu 15. května. Uspěli v něm skoro...

Hasiči vraceli na kola převrácený návěs. Předtím museli vyložit náklad coca-coly

17. května 2024  9:01

Ve čtvrtek večer zasahovali hasiči v Praze u nehody kamionu, kterému se převrátil návěs. Ten byl...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.