Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Housle

Kytara není špatná. Mám ráda její zvuk. A klavír, takový klavír!!! Ale znám ještě něco lepšího. Nejlepšího na světě. Hádej, co mi vždy vyrazí dech? Co zastaví moji uspěchanou povahu? Co mne bodne u srdce a nutí mne milovat?

 

***

Kytara.

Ano, kytara je skvělá. Když hrábneš do strun a levou rukou je stiskneš na pražci, ten zvuk, který vyloudíš, je neodolatelný. Vím, máš otlačená bříška a časem se vytvoří i puchýře, ale hra na kytaru je tak sexy.

Kdybys ještě zpíval a nevymlouval se, že už je to dávno, popadaly by ti k nohám všechny krasavice světa.

Taky bych tam ležela, to je jasné...

Chtěla bych být kytarou a ležet ti na stehně a tulit se k tobě.

Ale když se zamyslím...

***

Mám ráda ještě něco víc. Víc než tvůj postoj nebo posez, víc, než tvoje našpulené rty při pískání.

Klavír.

Ach. Když zaslechnu v písni klavír, srdce se mi na vteřinu zastaví. Když tvoje prsty ladně doléhají na klávesy, když malíčkem silně přitvrdíš na hluboké "cé", v tu chvíli jsem jen tvá. Moje tělo pokropí malinkatá husina. Nohou zvučíš a já taju.

Chtěla bych nahá ležet na křídle a cítit zvuk, který ty umíš vykouzlit jen svými prsty. Šikovnými prsty. :)

To zabrnění hlubokých tónin nebo úpění vysokých hlásků, kterým by klavír tesknil a toužil. Všechno bych cítila mojí kůží. A ty bys hlubokým bručením docílil vskutku zajímavých pocitů. 

Ach, klavír...

***

Počkat! Ale, ještě je něco víc! Něco, co miluju ze všech hudebních nástrojů asi nejvíc.

HOUSLE!

Hm... Když si jejich tělo přitlačíš na levé rameno bradou a ony ucítí tvůj vzrušený dech, v tu chvíli jim závidím. Závidím jim tvoji blízkost, tvůj úchop na hmatníku.

Ano, chtěla bych být houslemi...                        Houslemi v tvých rukou. 

Položil bys moje tělo a podložil mi hlavu rukou. Chytil bys mne jemně pod krkem a prsty zmáčkl struny, které by byly v očekávání. Tvé pravidelné vzdechy, tvoje tvář tak blízko mých křivek. Cítil bys moji vůni a já zase tu tvoji omamnou... Tu zvláštní nepopsatelnou vůni, kterou mne přitahuješ, a před kterou  nemohu utéct.

Viděla bych, jak přivíráš oči, když se soustředíš. Miluju tvoje soustředění. Miluju tvoje špulení rtů, když něco vzrušeně vyprávíš. Tvůj oheň  v očích. Tvoji něhu a klid, který z tebe vyzařuje. S tebou jsem dokonalá!

Ach... Pravou rukou bys zvedl smyčec a pomalu a něžně bys přejel po mých strunách. Přesně tak, jak to mám ráda. Víš, jak to udělat, abych se rozezněla přesně a bez chybičky. 

Tvým smyčcem bys zadrhával podle určených not a moje "hudba" by se rozezvučela a ovládla celý sál. Pomalé dlouhé tahy a pak rychlé a krátké a znovu líné a klidné. Všechny ženy by chtěly být na mém místě, v tvých dlaních, v tvém objetí a pevném sevření.

Všechny. 

Ale já chci hrát jen pro tebe, pouze pro tvoje potěšení. Kobylka se mi bude chvět a já budu umírat stisky prstů tvé levé ruky. Lehce mne zmáčkni, ano tady... a teď zas trochu tady. Ano, umíš to nádherně.

Neznám nikoho, kdo to se mnou tak umí. Jsi virtuóz a já jsem tvými houslemi.

Dokonalé spojení. Ještě zadrhni prosím smyčcem a dotkni se mne nahoře u mých křivek. 

Budu tvůj nástroj a ty si se mnou smíš dělat, co budeš chtít.

Chceš zahrát romantiku? Máš to mít!

Chceš něco temperamentního? I to umím!

Miláčku, budu hrát vše, na co pomyslíš... 

Vezmi mne do dlaní a hraj!

Hraj si! :)

 

Miluj mne, jak to umíš jen ty.

Dotýkej se mne, jak to umíš jen ty.

Tak na co ještě čekáš?

 

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | pondělí 5.2.2018 8:00 | karma článku: 8,99 | přečteno: 249x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 400x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Estonsku roste sebevědomí. Hovoří o blokádě proti Rusku v Baltském moři

4. května 2024  18:08

Sledujeme online Velitel estonské armády Martin Herem navrhuje spojencům se připravit na možnou blokádu ruských...

Po Kallasové přišla řada na Zelenského, Rusko na něj vydalo zatykač

4. května 2024  16:30,  aktualizováno  18:03

Ruské úřady zahájily trestní řízení proti ukrajinskému prezidentovi Volodymyru Zelenskému a...

Sadiq Khan: první muslim jako starosta Londýna a první, kdo jím je už potřetí

4. května 2024  17:46

Starostou Londýna byl znovuzvolen labourista Sadiq Khan. Mandát obhájil potřetí v řadě, což se...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.