Diskuse

ZOO?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jistá Agatha by z tebe měla radost, umíš napnout myslR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Umíš tak krásně chválit. Díky, díky, díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Chvíli jsem si nebyla jistá, jestli je řeč o yettim nebo o jiném tvorovi. Je to to, co si myslím? A není škoda takovéhle chásce stavět ZOO?;-D;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Je, Pavli, ale zvířátka si řekla, že i o ně se někteří starali, aniž by z toho něco měli, a tak že to taky zkusí. Jen se zvířátka ještě nedokázala domluvit, jestli je pak vypustí že zoo ;-)

1 0
možnosti
Foto

J51a28n 30Š87i22k

3. 6. 2021 7:58

Myslím, že záchrana se konat nebude. Krásný čtvrtek

2 0
možnosti
Foto

To si taky myslím. Když nedostaneme rozum, nepřestaneme se hnát za prachama, mocí a egem, asi to nakonec nedopadne. Nedejbože, aby lidstvo podobně "udržovalo" další planetu 8-o

2 0
možnosti
Foto

Tolik optimismu po ránu nedám. Vracím se zpátky do klece za samičkama.

2 0
možnosti
Foto

R^Tak tahle variace na Planetu opic se Ti povedla, Bohunko, jj, jsme škodná. Ale nejvíc mě pobavilo, jak samec utíkal, když mu přidělili víc samic najednou;-D

2 0
možnosti
Foto

Zřejmě nevybral toho správného alfasamce ;-D

1 0
možnosti
Foto

Třeba to ještě dobře dopadne Bohunko :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.