Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J23a46n 93Š48i79k

23. 7. 2020 8:04

Upřímně? Jsi! Hezký den přeji :-)

1 0
možnosti

Mám kamarádku podobného ražení. S tou byste si notovala. Jeden její příběh ze sta. V lázních po ní dlouho pokukoval fešný muž. Pak se osmělil a řekl "já na vás mohu oči nechat, s jakou chutí jíte každé jídlo".

3 0
možnosti
Foto

Ooo, jak romantické vyznání. ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Všechna slova navíc jsou zbytečná ;-D

Díky moc

0 0
možnosti

Bohunko, poslední větou jsi mě rozstřelila! ;-DR^

Na mě se nedávno usmíval moc hezky tůze sympatický pán v městečku, kde jsem byla poprvé (tudíž, že by flirt?!), tak jsem se na něj taky hezky usmívala a jemně opětovala jeho zamávání. Srovnala figuru, vypnula hrudní košíček ... jasná pointa, upoutával pozornost dámy, stojící kousek za mnou. Chtěl jí zasignalizovat, kde zaparkoval.

Prostě život, no. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Takových trapasu.... Musím sepsat, aby se ctenari pobavili. Stonko, ale cítila jsi tam tu chemii okamžitě, viď?! ;-D jo to znám. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, třeba to měl schválně!;-DR^

3 0
možnosti
Foto

A jak se má správná žena v takové situaci zachovat? Tady mě máš, Vem si mě.... A já??? NIC ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pozorně se divat...to je někdy náročné více než by si člověk myslel,. Ty objevy!!! :-)))

1 0
možnosti
Foto

No právě, Sonjo a jak se s tím potom vyrovnat? Kdybys viděla ty živé sny ;-D

0 0
možnosti

Jo, když se umí člověk dobře rozhlížet ... R^

1 0
možnosti
Foto

Já se rozhlizim často, až se musím občas stydět ;-D tohle byl ale asi nejsilnější zážitek ;-D

0 0
možnosti

I19v29a61n67a 59L43a20n31c76e

21. 7. 2020 23:30

Jak jste, Bohunko, napsala: moje oči dost často padaly na to jedno jediné místo pod pasem...

tak jsem si říkala, že ten chlápek by si měl zapnout poklopec. Nic tak oči nepřitahuje, jako rozepnutý poklopec u kalhot. ;-D;-D;-D;-D;-DR^R^

2 0
možnosti
Foto

Já jsem hrozná, stále koukám, kam nemám ;-D

A nedám si pokoj ;-D

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, ta pointa neměla chybu. R^

1 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mě, co tam za jízdy dělá.... ;-D

A když popojel kus a potom si všiml, určitě se musel smát jak blázen ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jedna dobrá kamarádka, lékařka, se mě jednou zeptala jestli nemám dole průvan. Byl jsem ještě mladý, ale naschvál jsem si průvan nedělal. Bohunko, děkuji, žes mě na má otevřená vrata upozornila:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Včera říkali v rádiu, že z průvanu bývají migrény ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.