Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

No nejsem já koketa???

Moje dcerka na spoustu otázek odpovídá: "Možná jo, možná ne." A tak ani já nevím... Jsem? Posuďte sami. Krátký příběh z dnešního dne.

 

Stáli jsme u čerpací stanice (název nebudu uvádět), stáli jsme tam dlouho. Manžel tankoval pro naše žrouty bagry větší množství nafty.

A co se nestalo?!

Zrovna jsem vykukovala z otevřeného okýnka naše dodávkového vozu (značku taktéž neuvedu ˘), chápejte výstavní ženksé tělo (chichi) v přiléhavým tričku s velkým výstřihem, to všechno skoro vypadávalo z okýnka, když v tom... (chvilka napětí)... přijelo nákladní auto. Takovéto, které u nás ze zničeného broukového lesa odváží klády bývalých stromů, pěkně poskládaných na valníku (snad jsem to správně popsala, ale i kdyby ne, mě čtou jen samí šikulové a šikulky, kteří mě pochopí).

No, co vám budu vyprávět, z kabiny která se otevřela, se nejdřív objevily bosé nohy, které se v rychlosti obuly do botasek a gumové pantofle koply pod volant. Potom z ní vyskočil... No to byste museli vidět.

Muž! Ale ten byl! K pohledání.

Můj typ mužů zde nemůžu popisovat, neboť nemám vlastně žádný, ale věřte, že tenhle mne zaujal hned napoprvé.

Oči se setkaly, dlouhé pohledy, krátké úsměvy. Nojono, asi jsem koketa, tenhle styl usmát se a očima civět mě zkrátka baví. Taková jsem já.

Nacpal pistoli do otvoru u nádrže a při pohledu na mě zvedl pravé obočí. Usmála jsem se. Nevím na co myslel on, ale já myslela jen to jedno. Nemám s ním hodit řeč? Bylo by to zajímavé.

Radši jsem se věnovala dcerce, ale nedalo mi to a stále jsem po něm pokukovala. Přiznám se, že moje oči dost často padaly na to jedno jediné místo pod pasem... ˘(nemravo!!!)

Že bych mu řekla... říkala jsem si. Pak jsem si zase vynadala, že za mnou manžel tankuje do sudu naftu, a že by tenhle při bližším kontaktu se mnou taky mohl přijít k úrazu... Ale stále mi to nahlodávalo a já se přistihla, že už už jsem chtěla vystoupit, dojít až k němu a něco mu říct. 

Dotankoval a já nebyla schopná mu něco naznačit. Jen jsme na sebe jukali a culili se a očima mrkali... Zamkl auto, odešel zaplatit.

No, už asi nic neřeknu, blesklo mi hlavou. Pak dotankoval manžel. Odešel platit a já dostala příležitost. Otevřela jsem dveře, ale při vystupování mne zachytila dcera a nutně něco potřebovala vysvětlit. Pán mezitím naskočil do kabiny, kopl botasky vedle sedačky, nazul gumáky a nastartoval. Ještě než zařadil, přece jen se otočil a usmál se na mě. Kývla jsem mu na pozdrav a on zamával. Ach jo. No někdy jsem tak stydlivá, nedá se nic dělat.

Nakonec tedy odjel, zmizel v dáli.

Jsem tak neschopná! Nadávala jsem si! Neschopná blbka, měla jsem k němu normálně zajít a říct mu, že nemá zapnutý poklopec.

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Bohunka Jakubcová | úterý 21.7.2020 20:00 | karma článku: 24,62 | přečteno: 858x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 400x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

V Česku byla opět vidět polární záře. Objevit se může i v dalších dnech

6. května 2024  12:08

V noci na pondělí bylo možné z Česka sledovat polární záři. Nejjasnější byla po půlnoci a poté...

Sražení ženy a vnuček autem má druhou oběť, v nemocnici zemřelo jedno z dětí

6. května 2024  12:02

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Odvolací soud potvrdil osvobození učitelky, která popírala válečné zločiny

6. května 2024  10:18,  aktualizováno  11:36

Pražská učitelka Martina Bednářová, která čelila obžalobě z popírání ruských válečných zločinů na...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.