Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezkej pravěk a navíc bezpečnej:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, by se ničeho nezaleknem. ;-) díky

0 0
možnosti
Foto

J85a56n 37Š16i23k

2. 2. 2020 16:58

Mám rád knihu i film Jurský park. A dinosaury. Asi proto, že mě připomínají mou lásku k drakům, které miluji. Myslím, že v minulých životech jsem s nimi nebojoval, možná je vedl. Nebo možná oni vedli mě. Chystám se o nich v budoucnu hodně psát. Ať je to jak chce, něco z toho jsem přenesl na svoje syny, protože jako děti dinosaury zbožňovali, hráli si s velkýma klackama v lese a sbírali je, jako kosti dinosaurů, četli knihy, sbírali kartičky, sledovali filmy hrané či animované. Váš článek mi připomněl dobu, kdy byli malí. Děkuji a hezkou neděli přeji :-)

3 0
možnosti
Foto

Ráda jsem připomněla dětství Vašich synů. Děkuji, že jste se stavil. Přeji hezké dny ;-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný Vyškovský pravěk.

2 0
možnosti
Foto

No jistě Horste, od nás by se mohl kdekoliv učit ;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný...a vy všichni tam... palec hore. A je vidět, že kdyź je někdo hodný jako ty...že se s každým domluví:)) i s tak nebezpečnou smečkou:)♡:)

2 0
možnosti
Foto

Já vsechny odzbojim necekanou dobrotou ;-D;-DV

0 0
možnosti

Jů, to je moc pěkný blog. A co všechno se v něm dá najít...

Bezva, Bohunko!

1 0
možnosti
Foto

:-)

Našla jsi něco, co tam nemelo být 8-o? Já všechno zakamuflovala.

1 0
možnosti
Foto

Hlavně že vás nesežrali.;-D

1 0
možnosti
MK

R^ Hezké.

Je zřejmé, že kousek dětského fantazírování v dušičce zůstalo (a to je dobře) a dinopark má reklamu jako blázen.

1 0
možnosti
Foto

Kousek dítěte v sobě mám schovaný, někdy se hodí. ;-)

Děkuju za nahlédnutí.

1 0
možnosti
Foto

Podle toho jak jsou ještěrky rozdováděné se jistě jedná o čtenáře Vašich čtvrtečních blogů Bohunko ;-D, díky za výlet:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou to divoký bestie i bez čtení ;-)

1 0
možnosti
JK

Musím dodat, že ta vyškovská mini ZOO, kde mají různé ovce a kozy, slouží jako zdroj krmiva pro dinopark. Málo se to ví, ale ty exempláře jsou ve skutečnosti živé, pouze v návštěvních hodinách předstírají umělohmotnou podstatu. Ale v noci se tam dějí věci... Nikdo z místních by tam po desáté večer nešel ani za zlaté tele. Občas se na Hané pohřešují turisté, ale policie to neřeší, dinopark má vysoké příjmy a policisté jsou také lidi...

4 0
možnosti
Foto

Já to nechtěla moc verejne přiznat, ale je to tam přesně, jak píšete :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.