Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je fakt, že při takém provozu musí každý počítat, že ho brzy pošlete k vodě. Tudíž bez výčitek, jen tak se společně příjemně osahat, pomazlit, vyzkoušet cosi nového, trochu ujet....ale rozhodně se nevázat;-D

A rozhodně řadit, automatika je sice pohodlná...ale řadící páka, to je alespoň vzrůšo, pěkně ji obejmout, přejet po hlavě, připravit ji...a pak......;-)

2 0
možnosti

Ano, těžko na cvičišti, lehko v boji...:-)) s tou řadící pákou, nebo-li šaltkou:-D

1 0
možnosti
Foto

Jistěže, praxe neni nikdy dost. :)

1 0
možnosti

Přesně tak! Hezký den, Bohunko!:-)

1 0
možnosti
Foto

I tobě, Marie. Už jsme se s malou dočkaly sněhu. Paráda!

1 0
možnosti

Tak to má Zdenička radost! Užívejte si to holky!:-))

1 0
možnosti
Foto

Františku, jste fajnšmekr... Řadit se musí, aby nebyla nuda... I když v kolonách je příjemné jen tak přidávat plyn a nemuset neustále vyřazovat.

Já bych si je rozmazlovala dlouho, ale usem prostě přelétává :))

2 0
možnosti

...má to i své výhody, ta vaše přelétavost...ale jen do doby než Vás napadne, že:

Zdá se mi, že jsem motýl, který si vzal do hlavy,

že lítat z kytky na kytku ho vlastně nebaví,

a proto rozhodl se hned pro nejkrásnější květ

a jenom pro něj hodlá žít.

2 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.