Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to jsem si, Bohunko, početla s velkou chutí. Konečně pořádná erotika! Jaký automat že? Jo, šaltka je šaltka:-D

A co že máš teď ta autíčko?:-))

Tak ještě moc a moc radostných kilometrů za doprovodu békání!

1 0
možnosti
FF

sním či bdím...jakoby tu něco zmizelo8-o

1 0
možnosti
FF

Je fakt, že při takém provozu musí každý počítat, že ho brzy pošlete k vodě. Tudíž bez výčitek, jen tak se společně příjemně osahat, pomazlit, vyzkoušet cosi nového, trochu ujet....ale rozhodně se nevázat;-D

A rozhodně řadit, automatika je sice pohodlná...ale řadící páka, to je alespoň vzrůšo, pěkně ji obejmout, přejet po hlavě, připravit ji...a pak......;-)

2 0
možnosti

Ano, těžko na cvičišti, lehko v boji...:-)) s tou řadící pákou, nebo-li šaltkou:-D

1 0
možnosti
Foto

Někdo jiný, co by vystřídal tolik plechovek, by na hrbu už měl sto roků. Málokomu se nepodaří za celý život tolik věcí vystřídat. Sympatická je mi averze na automat, já ji mám i na nafťáky. S motorem mi vždy musí také brumlat rádio. Teď nevím, není vlastně Bohunka Bohun? ;-DR^ Přeji nekončící radost z jízdy v čemkoli a bezporuchová jakákoliv!!Ještě prozradím, na sedadle spolujezdce jsem měl několik bezpapírníků, kterým jsem půjčoval kormidlo na zaučování, jen na koleno jsem jim nesahal...

1 0
možnosti
Foto

Horste, mě vážně stačilo moje první auto, ale muži kolem mne mi neustále mění moje ctyřkolé milence.

Za mlada jsme jako spolujezdci drželi volant snad všichni. Znám jich mraky.

No kolena....když já je měla neodolatelná. :))

Děkuji za moment, zdravi Vas "dlužnice" ;)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, já se nezdám..., ale když něco chci...a řídit miluju, je to volnost a hudba hraje a já békám... :))

1 0
možnosti
Foto

Klobouk dolů, Bohunko, jsi fakt dobráR^.

2 0
možnosti
Foto

Liběno. Možná spíš náhoda, že se mi poštěstilo tolik si jich vyzkoušet... Rychlost pro mě není, to mě nebere, spíš kuriozita... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tedy tvoje historie za volantem je bohatá! Opravdu máš tolik "zářezů na pažbě"?;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavli ani jeden pes, kočka apod. Jednou jsem v mlze, kdy jsem jela asi třicítkou srazila tchánovým Cliem srnku. Byl to jen ťukanec, ale srnka byla k obědu.

Já jen řídím, co mi dají...

1 0
možnosti
TR

R^

Co je "trojková Déčka"?

1 0
možnosti
JS
DV

D89a52v89i70d 41V71l41k

18. 11. 2018 7:36

Tak to bylo krásný:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.