Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohunko, Ježíšku, co to píšeš?! Jaro, všechno rozkvétá, slunce svítí...a ty takový blog!

Život je jeden z nejkrásnějších, přece!V

1 0
možnosti
Foto

Marie, to mi tady leží snad sto let... Nikdy není vhodná doba tohle vydat... :-/ A přece mám pocit, že není špatný si to přečíst...

1 0
možnosti

Ale jistě, že to má cenu číst. Urovná si člověk myšlenky...

1 0
možnosti
Foto

Neměla jsem v plánu někoho deprimovat. A tebe nejméně ;-)

1 0
možnosti

...to se taky nestalo, neboj. Ve svém rozpoložení a věku mám jistý nadhled:-)

2 0
možnosti
Foto

tvé rozpoložení ..... ;-) To je fajn.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.