Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak se ti ... nakonec nepodařilo odejít. A to je dobře.

Bylas přesvědčená, že je to úplně banální. Můžeš si dělat, co chceš, jsi přece dospělá. Přestaneš se ohlížet na ostatní lidi a budeš sobecká. Uděláš to

Nemůžu dál. Jsem vyčerpaná. Tenhle svět není místo, kde bych chtěla dál žít. Jenže nejsem sobec a pocity se ve mě perou.

Odejít nebo zůstat?

Zůstat!

Ano, přece jen potkám lásku svého života a zamiluju se. Všude kolem mě se říká, že láska kvete v každém věku. Jenže moje lásky jsou tak nějak nesprávné. Vždy skončí! A já přestávám věřit, že jednou... :(

Nebo odejít?!

Co tady? Protože svítí slunce? To mi nestačí! Protože svět je krásný? Kde? Poznávám jen samé podvodníky, lháře a nejistotu. Jsem zklamaná tímhle světem.

Rozloučím se. Ať ví, že je mám ráda.

Dopis je krátký, ale výstižný.

Určitě mne pochopí.

***

Nějak se mi do toho nechce. Dopis jsem už ale odeslala poštou. Bylo by asi blbý, to teď neudělat, když jsem se s nimi rozloučila.

Tak dobře, jdu do toho.

Otevírám okno. Sakra, to je výška! Nikdy jsem si nepomyslela, když jsem seděla na parapetu a poslouchala svoji oblíbenou hudbu, že bydlíme tak strašně vysoko. Dnes se ale nechystám sednout si a relaxovat, možná proto mi to přijde tak strašně vysoko.

Nebo hluboko? Kurva, to je hloubka. Jak dlouho budu padat? Ty lidi jsou docela maličký, co když na někoho spadnu a tím ho zabiju? Je jich tam docela dost. 

***

No dobrá, na skok nemám... nožem to asi bude lepší. Jen přetnu žíly na zápěstí.

To bude ale bordel. Kdo to bude uklízet?

Mamka?

Chudák!

Ne, jdu radši do koupelny a pustím vodu. Všechno odteče.

Jenže, jak se sem budou naši chodit koupat?

"Kruci, nemysli na kraviny a fikni už se."

Vezmu odhodlaně nůž do ruky.

Sakra, jak se to dělá? Prý to ani moc nebolí. Jenže já se tak strašně bojím. 

Vrátím se do baru pro lahev burbonu. Fuj. Alkohol. Ještě mi nezachutnal a už ani nezachutná.

Bože! To je hnusný pití.

Jak to někdo může pít? Vracím se zpět do vany. Po tolika hltech už mi to přijde komické. Sedím ve vaně a řechtám se na celé kolo. 

Jen se říznu a bude to. Ale nejde mi to. Nikdy jsem si nepomyslela, jak těžké je sám sebe říznout. 

"Dělej, ty krávo!" Křičím na sebe.

"Nenávidím tě!" Řvu z plných plic, abych si dodala odvahu.

Jsem srab! Už zase. Copak se nikdy "nepochlapím"? Budu už navždy posera? To ne!

Lehnu si a nahrnu pod sebe ručník. Zapíchnu do něj nůž ostřím nahoru a lehnu si na něj.

Jenže mám stažené břicho, že se ani nedotýkám. Nechce se mi tam píchnout.

Ještě si loknu z flašky. Třeba se mi podlomí druhá ruka a všechno se stane samo od sebe. Ta ruka ne a ne povolit.

Kurva! Čas se krátí... a já už nemám odvahu. Dám si facku. Nic nepomáhá, tělo nechce povolit. Drží se zuby nehty.

Ty vole, jsem na sračku.

Ještě si loknu, ale už se nesměju.

Vzpomenu si na velkou zásobu tišících léků v naší domácí lékárně. Dopotácím se tam. Jasně! To je ono!

Vymačkám všechny prášky do skleničky, zaleju to burbonem, ať mám jistotu. Jenže já vlastně neumím polykat prášky! Jeden po druhém si je musím nastrkat do krku a násilím polknout. Je to hnus!

Copak neexistuje klidnější odchod z tohoto světa? Chce se mi spát. Ještě si loknu.

Kdybych věděla, že je to tak těžké, vykašlala bych se na to.

***

Pochlapila jsem se!

***

Slzy! To první, co vidím.... :((

Slzy v očích mých rodičů!

Tak tohle mě teda nenapadlo! Že se probudím!

Že se probudím a uvidím tohle!

Jsem kráva!

Odpusťte mi. Miluju vás... 

 

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 3.5.2018 6:00 | karma článku: 10,26 | přečteno: 731x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Vedení TOP 09 bude rozhodovat o novém ministrovi, může to být Tuleja

30. dubna 2024  6:02

Vedení TOP 09 bude v úterý od rána rozhodovat o kandidátovi na post ministra pro vědu, výzkum a...

PŘEHLEDNĚ: Podívejte se, jaké změny v důchodech české občany čekají

30. dubna 2024

Exkluzivně Zvyšování důchodového věku nad 65 let podle prodlužování života, snižování výpočtu nových důchodů,...

„Pučista si ji nezaslouží.“ Bidenův tým vymýšlí, jak zrušit debatu s Trumpem

30. dubna 2024

Premium Koho by před časem napadlo, že když prezident USA připustí, že se snad i zúčastní debaty se...

Bude mít kdo jezdit pro pacienty? Chybí stovky záchranářů, mladé práce neláká

30. dubna 2024

Premium Posádky sanitek stárnou, průměrný věk zdravotnických záchranářů se pohybuje nad 50 lety....

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.