Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ďáblovo kolo (ne)štěstí. Motorkáři, pozor!!!

Kde je? Nějak dlouho už o sobě nedal vědět. Mám pocit, že už několik dní se vůbec neobjevil. To nebývá normální. Snad se mu něco nestalo? Možná, že má jen rýmičku? Přece jen zima byla dlouhá a on je zvyklý na to svoje teplý doupě.

 

Původně jsem chtěla tenhle článek pustit ven až někdy na konci dubna. Ale 9.3. jsem viděla spoustu motorkářů... Takže, na co čekat?

***

Šedá - Lucius, můj osobní pekelník

Hnědá - Moje maličkost 

***

Že nevíte, koho sháním? Luciuse!

***

"Ale, ale, někomu se po mě stýská?"

"Tfuj, to jsem se lekla! Stýská? To určitě!"

"Jen se nedělej, chyběl jsem ti, viď?"

"Náhodou mi bez tebe bylo docela dobře."

"Co to tu čtu? Rýmička? Snad ses o mne nebála?"

"O tebe? Nijak zvlášť."

"Červenáš se."

"Jen jsem si říkala, jak se mi bez tebe hezky žije."

"Nic mi není, jsem jako rybička."

"To jsem ráda..." Nějak jsem si na něj už zvykla a musím přiznat, že ten jeho pekelný smrad mi už chyběl.

"Chyběl jsem ti?" Zafuní mi za krk.

"Nečti mi přes rameno, víš, že to nesnáším."

"Muck!" *

"Nebo přestanu psát!"

***

"Měl jsem nějakou práci." Tajemně se dívá.

"Práci? Luciusi, ty taky umíš pracovat? Rukama?" Mám ráda muže (bytosti), kteří umí pracovat rukama.

"No jistě, jsem v práci s rukama a hlavně s prstama, nejlepší. A kdybys viděla mou práci jazykem..."

"Nech toho!"

"Uvidíš."

"Uvidím? To radši ne."

Trapné ticho :)

"Tak co to máš za práci?"

"Ukážu ti to." LUSK!!!

***

"BOŽE, tady je hic!" Odfouknu si.

"Krucifix! Nemůžeš si odpustit tyhle nebeský nadávky? Mám z nich kopřivku. Úplně mi stačí, že musím nějaký čas trávit s člověkem, který je ‘andělsky hezký’." :)

"?"

"Ale nic."

Opět divná, tichá chvilka.

"Jestli je ti horko, tak se svleč." Ten jeho vyčůraný pohled. Musím se usmát.

"Ale svlíkej se prosím hodně, hodně pomalu... Chceš k tomu pustit nějakou sexy hudbu?"

"Přišla jsem se podívat na tvoji práci."

"A jo vlastně, já zapomněl."  

***

Odhrne závěs a za ním vidím tři ‘kola štěstí’.

"Co to je?" Jdu si to prohlédnout.

"To je můj vynález. Koukni, na tom největším jsou jména, na to druhém místa a na třetím jsou detaily uskutečnění."

Moc tomu nerozumím. Prohlížím si ta kola.

Na třetím čtu: STROM, PATNÍK, NÁKLAĎÁK, OSOBÁK, ŠTĚRK, PANGEJT atd...

"Nechápu", přiznám se. 

Na druhém ‘kole štěstí’ vidím názvy měst a vesnic české republiky. 

Na tom největším je, odhaduji tak sto tisíc jmen. Přistoupím ještě blíž.

Čtu si ta jména... :( A vůbec se mi to nelíbí!

"Luciusi, to jsou lidi, které znám. Osobně je znám. Proč jsou tady?"

"Přemýšlej, co mají tihle lidé společného?"

Dívám se na ta jména znovu...: MŮJ MUŽ?. 

"MŮJ MUŽ?" Hlavina mi to nebere, otočím se k němu. "Vážně můj manžel?"

"Ano." 

Přemýšlím a kombinuju. 

"Všechno jsou to motorkáři?"

"BINGO! To jsou kola ‘štěstí’ pro všechny motorkáře. Stačí mi jen zatočit!"

Dělá se mi zle. Lucius spokojeně, samolibě a ješitně prohrabuje svoji bradku. Jeho zlověstný pravý koutek se pohrdavě zvedá.

"Vadila mi Urianina práce. Ne, že bych žárlil, že má tolik klientů (její prací je smrt mužů a následné dopravení jejich duše do pekla - pozn. aut.), ale ona pak už doma moc nechtěla šukat a mě to štvalo." 

Neposlouchám ho. 

Dívám se úplně zblízka. Občas uvidím další známé jméno a po zádech mi přeběhne mráz. 

"Z? T? Proč jsou tady tyhle dvě?" Začínám být naštvaná.

"Dělaly přece řidičák!" I on zvedá hlas.

"T ano, ale Z??? ....... Vlastně ano." Zamračím se na něj.

"Jsi tak sexy, když přestaneš být andělem."

Ucítím tu jeho neodolatelnou vůni.

"Copak?"

"Ony ale nejezdí!"

Teatrálně se zamyslí a zvedne své přísné obočí.

"Vážně?"

"Vyhoď je!" Rozkážu mu!

"Co za to?"

"Heleď, já s tebou nebudu smlouvat. Dej je pryč! Hned!"

"Obě?"

Dám ruce v bok."Dělej!"

Luskl prsty. Jména zmizela a na místo nich se objevila dvě jiná, zcela identická.

"Bohunka J."

"TY HAJZLE!" Křiknu a chci ho udeřit.

Zachytí moje tělo připravené k útoku a přitiskne si ho k sobě... Ten jeho pohled!

"Luciusi, tohle mi nedělej," náhle se přistihnu, že ho očichávám. Sakra, už zase?!

"Přece víš, jakou mám pro tebe slabost." Zašeptá mi a naposledy luskne.  

***

A najednou sedím opět v kuchyni. Je sobota 5.30 ráno a já v rychlosti sepisuju tenhle příběh, než se mi vykouří z hlavy.

"Vykouří? Mňamky!" On snad nepřestane. :)

"Luciusi, vypadni už! Zlobím se!" 

Ne, nezlobím se, na něj se neumím zlobit dlouho. 

***

Protože začíná sezona a Lucius se na tu letošní opravdu připravil, prosím všechny motorkáře:

"Jezděte opatrně s rozumem."

Ať už pojedete na dračici z pekla 

https://bohunkajakubcova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=647484 

nebo na něžné smutné bondýnce 

https://bohunkajakubcova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=616363 , 

pamatujte, jste v jeho pazourech!

 

A mému muži vzkazuju:"BACHA!!! JSEM TAM DVAKRÁT!!!

Přeji spoustu šťastných kilometrů. Držte se!

 

******

Na pátek třináctého jsem připravila trochu napětí... :)) Přijdete si počíst? 

******

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | pátek 30.3.2018 12:15 | karma článku: 8,98 | přečteno: 492x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.