Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J24a64n 52Š22i30k

11. 10. 2018 8:03

Těšení na nějaký okamžik či prožitek smluvený oběma stranami a pak zklamaní z podrazu. Příběh je důkazem toho, že člověk má prožívat naplno přítomnost a neupínat se a netěšit na budoucnost, kde se může ledacos zvrtnout. Jsou lidé, kteří ani netuší, jak nesplněný slib druhého dokáže bolet. Možná proto nevěřím slibům, jen činům. Děkuji za příběh a přeji hezký den

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Děkuji za komentář. Ano, už jsem slyšela, že se člověk nemá moc těšit, že by mohl být zklamaný... mě to můžete říkat pořád dokola, já jsem těšící člověk, těším se vždy a na všechno. A zklamání? Samozřejmě už mě taky potkalo. Ale to k životu patří. ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.