Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohunko, Bohunko ... ta nesolená zelenina! brrrrrrrrrrr!! ;-D

Jinak stále parádní sny přeji, těším se na další. V

1 0
možnosti
Foto

Četla jsem, že sny jsou takovou přípravou na situace "kdyby", aby tělo i mozek věděl, co dělat např. sebeobrana nebo naopak útok. A tak já se připravuji (zřejmě) na život holouběte ;-D

Bez soli, než sexu :-)jen s těma křídlama

1 0
možnosti
Foto

Spánek (odpočinek) je pro sraby. Lidí je málo, práce hodně. Obaly na pivo - žízeň je veliká, šichta nám utíká.

1 0
možnosti
Foto

Žízeň je veliká, život mi utíká, nechte mě příjemně snít... Snítilý... ;-D

1 0
možnosti

No nevím, něco mi tu nesedí....otec nikdy netrestá. Miluje každého, a ponechá mu svobodu rozhodování. Nikomu nebrání, nikoho nepostrkuje. Pouze jednou jedinkrát vydá účet. Proč by tedy práskal Luciuse mezi nohy? Pravda, na mě je to moc dlouhé, přeskakuji a možná mi něco zásadního uniklo;-D

1 0
možnosti
Foto

Františku :-) jak se mi to zdálo, tak jsem to sepsala.;-) Kruciiin nemůžete mi napsat, že přeskakujete, vždyť třeba přijdete právě o to hezké ;-D

1 0
možnosti
Foto

Přeji, Bohunko, slušné Velikonoce!!A případně hodné virtuální koledníky!!:-):-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky. Koledníci jsou slušní a je jich dost ;-D

Pěkné svátky ;-)

0 0
možnosti
Foto

Je to šichta v tom celibátu a ještě s křídlama ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děs, Filipe, je to příšerný 8-o;-D

Mám štěstí, že zrovna na peří nejsem alergická, kdyby to byla křídla ze zvířátka chlupatého, měla bych ještě na těle bebinka ;-D

0 0
možnosti
Foto

Umíš ... teda jako psát. S tím shazování nevím, ale posledně neuspěl ani Vémola. Problém je, že to co je dobrý, je většinou i kalorický.

1 0
možnosti
Foto

Je to dřina. A vůbec to nejde. Ve světě pismenek je to mnohem mnohem lehčí ;-D

Uff. ;-)

No co se dá dělat, předevčírem začala zmrzlinova sezóna, už ta loňská kila dolů prostě nedám ;-D (koupím si stahovací prádlo;-D;-D)

1 0
možnosti
Foto

R^Nenaplněná touha. Nebo spíš stále dokola nenaplňovaná potřeba. Víš, Bohunko, kolik ta už dokázala napáchat a stále páchá po světě zla? Kdyby si to tamten uvědomoval, nikdy by proti ní nepoužil blesk a hrom.

1 0
možnosti
Foto

Schválně mě takhle trápí, abych "zmuznela", abych přestala kňourat a nebyla tvrdohlava, abych se podvolila... Proto mi ani jeden nenechají naplnit mé touhy :-)

Ale! Toho bohdá nebude...! ;-D

1 0
možnosti
Foto

J50a21n 28Š90i98k

1. 4. 2021 5:20

Začalo to čokoládou a skončilo dušenou zeleninou. Velmi smutná povídka...Tak alespoň krásný čtvrtek přeji

2 0
možnosti
Foto

Jane, je to mizera. Nejdriv ťuťu ňuňu a potom dušená brokolice :-/ když mě cpal čokoládou, bylo to lepší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.