Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A lenochod ;-D

Nemůžeme si pomoct, lidé zkrátka musí někam spěchat

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, to je tak pravdivý!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Je zvlastni, že tak pomalu lezou, ale když tam jdeš za chvilku, je tam jen mokrá stopa a oni frrrnk ;-D

0 0
možnosti
Foto

Pěkně zvolna...pak se dá opravdu žít každá chvilka. :-)

1 0
možnosti
Foto

Sonjo, jojo pěkně polehoucku pomaloučku :-) oni to mají celé jinak. My jdeme za penězi a oni jen na výlet

0 0
možnosti
Foto

J52a36n 50Š35i85k

28. 3. 2021 23:00

Hezky pomalé. Krásný večer

1 0
možnosti
JM

J53a85n 85M84a59r27e36k

28. 3. 2021 20:17

Nedávno jsem četl o dvou šnecích s nádhernými vilami na jejich zádech, jak ukazovali na plže bez chaloupky. Vece jeden: "Vidíš holka toho plže? Von prochlastal celej barák."

2 0
možnosti
Foto

Byt tak snekem na jeden den, treba bychom se od nich neco naucili :-)

2 0
možnosti
Foto

Martino, určitě bychom se naučili... "spěchej pomalu"

:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky bych se nikam nehnal, kdybych táhl na hřbetě barák. Vzpomněl jsem si na mluvené intro z desky NO GUITARS: ty seš ten rychlej? No, to jsem já. Tak zpomal, ale rychle.

1 0
možnosti
JM

J28a29n 86M21a88r73e95k

28. 3. 2021 20:22

Pane Snítilý, dávám vám za pravdu, že tahat se s barákem na zádech zpomaluje život. Ale považte, žádná hypotéka, žádné daně, žádní nepříjemní sousedi, žádné stříhání a zalévání trávníku, žádné účty za topení a elektriku...pravá pohoda.

2 0
možnosti
Foto

Šneci mají pravdu, vždyť už to říkal sám velký učitel národů. Když jsem byl malej kluk, pořádal jsem šnečí závody a štvalo mě, že si každý lezl, kam se mu zachtělo.:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.