Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdybys odolala návrhu pejsana, tak nevzniky tyhle krásné fotky. Na břehu je to také fajn.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

On by tam mohl bydlet, kdežto já radši sous ;-D díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Tyto kouzla na vodní hladině miluji. Studnice obrazců odrážejíci skutečnost, kterou můžeme vnímat abstraktne. Hezkou neděli. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Sonjo. Tohle jsem fotila skrz molo. Zajímavé...

Mrzí mě, že nejsi v desítce. :-/Já tě tam chtěla. ;-)

Díky, že se vracis, moc mě to těší.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Zajímavé fotkyR^ Benny tedy koupací typ není. Možná to bude jen tím, že nechodíme na procházky k řece....

1 0
možnosti
Foto

My nemůžeme jít v Telči na procházku, aniž bychom "nepotkali" rybník. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.