Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

no tomu teda rikam navsteva, Bohunko!

krasnej zbytek cervence preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, dík. I Tobě krásné dny ;-)

0 0
možnosti
Foto

Čekala jsem stromy, ale veteráni jsou taky dobrý!;-)

1 0
možnosti
Foto

Jeee, vidíš, stromů v duchodu tady máme.. ;-)

1 0
možnosti

Tomu řikám koncentrovaná krása!

To se prostě neokouká. Ať autíčka, nebo Telč:-)

Díky za hezkou neděli, Bohunko!

1 0
možnosti
Foto

Marie díky, to byla opravu rychloakce.... O víkendu bylo k vidění víc, ale to jsem nestihla. :-/ příště budu fotky ze zqvodu mezi branami. ;-)slibuju

1 0
možnosti
Foto

Pěkná lákadla tam máte!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Minuly víkend tu byl "závod mezi dvěma branami" to byla pochoutka, my ale jeli na, návštěvu, ale cestu jsme jich potkali. To byla kraaaaasa. Dobové oblečeni lidé, autíčka z predvalecnych let, ach. Na to jsem vás měla pozvat. Za rok to bude znovu...

1 0
možnosti
Foto

R^Bohunko, to je nadhera, s laskou vzpominam na Praga Picollo, kterou meli nasi v 60. letech, kdyz jsem byl mrnous. A znas-li Danusi z penizionu na rohu namesti, tak ji od nas pozdravuj. Parkrat jsme u ni prepali, i kdyz si nas asi nebude pamatovat. Hezkou nedeli:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzi, paní Danuši neznám. Je tu na náměstí spoustu penzionů... :-) ale kdybych věděla, budu pozdravovat.

1 0
možnosti
Foto

Holka, ty ale umíš lákat a navnadit. Hezkou neděli vespolek!:-):-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tvoje erotické příspěvky mají opravdu široký záběr. Připouštím a přiznávám - jsem jako chlap vzrušen. R^

2 0
možnosti
Foto

Tomáši i já, když vidím podobné kousky, musím hlouběji dýchat. :-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to je ale krásná pozvánka. Moc se Ti povedla!!! R^

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, ahoj. Teď už jen přijet a okouknout to na vlastní oči, tělo, nohy. ;-) díky

0 0
možnosti
PK

.....jo, to je nestárnoucí nádhera....R^

2 0
možnosti
Foto

Na podobné krasavce a krásky se můžu dívat dlouho, i když jsem ženská. Klasika je klasika. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.