Diskuse

Operace srdce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Priznavam se, ze i kdyz jsem clanek precetl se zajmem, a ocenil jsem zminku velkych vedatoru;-), tak jsem z toho nejaky zmateny. Bohunko nevim, jedna li se zase o popis Tveho snu sen a nebo je jo vyplod Tveho spidovatelskeho nadani bez ohledu na nejaky sen;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Dane. Nene, žádný sen. Motivací byl příběh o operaci srdce někde v televizi. Dcera pacientky v tom snímku tvrdila, že maminka má zlomené srdce, protože z něj ztratila milého člověka. ;-)

A mně to hned napadlo. Zmenšit srdce do kterého se vejde víc lidiček a k tomuto potřebujeme Lea a samozřejmě Izaka ;-)....

Dane, preju hooodne zdraví, šetři se. Klid! :-)

A... Děkuju za příspěvek.

0 0
možnosti

A nakonec já, zase pozdě a trochu jinak;-D...ale co když se takový pidičlovíček cítí v tom srdci příliš uvězněn a když je těch človíčků pak víc, nehádají se a nebo, co když o to být v takovém srdci ani nestojí?..... já vždycky naopak myslel, že všechny ty milované bytosti jsou v hlavách milovaných, to jejich srdce ochraňují z vně, obklopí ho, pečují o něj, aby právě dlouho vydrželo:-)

S písničkou jste se mi krásně trefila. Je zajímavé, že od Šejkspírovských sester je to pro mě ale, co rád poslouchám;-)

1 0
možnosti

Aha. To leccos vysvětluje...

0 0
možnosti
Foto

Bohu nko, jsi ďábelsky dobrá vypravěčkaR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Horste, díky. Snažím se, jakV se dá ;-)

0 0
možnosti
Foto

J80a66n 18Š96i56k

14. 5. 2020 11:10

A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci...To říkal Jára Cimrman, to ale není tento případ, viď? No v každém případě, žádný pidilidi by se neměli jen tak ze srdce ztratit. Pokud ano, tak to potom bolí. A hodně...Hezký příběh, který tlustou čárou podtrhla poslední věta. Krásný den Ti přeji

1 0
možnosti
Foto

Nikoho neztratila. ;-) Pidilidi do jsou fajn věc ;-)

1 0
možnosti

Bohunko, dojala jsi mě k slzám. VR^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, to jsem tedy nechtela... :-)

0 0
možnosti

nadherny, Bohunko!

1 0
možnosti

To je o Tobě, ne? Taky máš tak láskou plné srdíčko...

Dnes pěkné.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS