Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko, byl jsem tu a přeji zajímavé sny!!

2 0
možnosti
Foto

Horste... Díky. Ty jo dnes, jsem se vloupala oknem do základky, do které jsem chodila a protiprávně jsem pouštěla písničky do místního rozhlasu. ;-D chteli mě chytit, ale, já uletela ;-D vznášela na malinkém polštáři vysoko nad krásnou krajinou. Naklonenim těla jsem kormidlovala. Bylo to skvělé.

Ale probudila mě migréna :-/ takze den bude na nic.

Ale ty, měj hezky den. Papa. :-)

0 0
možnosti
Foto

Likvidační čety zjevně řádí všude. Nedávno chtěla mamka ukázat kamarádce prchající z domova před karanténou, kam chodí na houby. Prý tam nezůstal jediný strom... Že prý kůrovec.

3 0
možnosti
Foto

U nás to ten brouk vzal kompletně. Je tu mrtvo, ale, moderně... :-/ co neznici brouk, to dorazí lidi. :-/

3 0
možnosti
Foto

Bohunko, připomnělo mi to, jak se v minulosti narovnávaly přirozená koryta řek, kácely stromy na březích a příroda nám to vrátila při povodních.

3 0
možnosti
Foto

Ano. Lidé si myslí, že mají patent na rozum... :-/

Zdravin tě, Davide :-)

2 0
možnosti
Foto

Skoda toho:-( Tobe karma a pozdravR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Velká škoda. Je tam tak podivně moderně... :-/

Díky, Honzi. Ahoj

2 0
možnosti

Hmm...tak to jsem ani vidět nemusela, Bohunko.

Tihle kaziči přírody jsou snad všude přítomní. Ach jo...

2 0
možnosti
Foto

Je to smutný, viď?! Když se o té rekonstrukcí mluvilo, podepisovala se petice proti. Slíbili, že zásah bude minimální ;-(

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS