Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Bohunko , zdravím! Touha voda ( já) a oheň (znám)...R^V

1 0
možnosti
FF

A kdoví Bohunko, třeba neprožívají taková muka...třeba oheň pociťuje závratnou slast, když je ochlazován a voda orgasmus, když do vroucího stavu spěje...a nakonec v té vášni v jedno spolu splynou, a stoupají v laskavém objetí, až tam, kde se jejich cesty rozcházejí, aby se po chvilce zapomenutí v životním koloběhu, mohly znovu vášnivě obejmout:-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, to je, nádhera. Asi máte pravdu. Možná jsem se špatně dívala a pochopila to jako smutný konec. VV

1 0
možnosti
Foto

R^:-):-) Krásné Velikonoce, Bohunko. Díky za další příběh plný vášně, splynutí, touhy a lásky až za hrob...;-)V

1 0
možnosti
Foto

Pavli, přeji pohodu a zdraví na další dny. To já děkuji.. :-)V

1 0
možnosti
KL

Moc hezké, a jak píše p. Vodvarka níže, jste jedna z mála, proč stojí za to blogy otvírat.

1 0
možnosti
Foto

Karlo, mockrát děkuji. Tohle vážně potěší. :-) mějte krásné dny ;-)

0 0
možnosti
IM

PěknéR^... A co se stane, když se potká vítr a oheň?... Hezké velkonoční dny, Bohunko:-)

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, o tom nám Bohunka povypráví příště. Já myslím, že by to byla nevěra. Když už se oheň zaslíbil vodě. A nebo je to naopak? Oheň větrem sílí a voda ho hasí. Bohunko ... výzva k pokračování.

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, velmi dobře splněné přání. Ať tvé tlupě ty jiné Velikonoce nezklamou!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky moc. Naši tlupu nic nerozhazi, ani Lady Corona ;-)

Pěkné velikonoce, ahoooj

0 0
možnosti
DP

NadherneChvilku mi trvalo, nez mi nekdy v polovine blogu doslo, o cem se vlastne jedna, ale pak jsem ten clanek vice "prozival". Hezke svatky preji jak Tobe tak i vsem "tem Tvym" 

1 0
možnosti
Foto

Hlavní je, žes to pochopil. Někdy píšu složitě, ale líp mi to zkrátka nejde ;-)

Krásné svatecni dny, Dane. Měj se pěkně

0 0
možnosti
Foto

R^Milovat a zemřít anebo být mrtvý tím, že se navždy vzdám milování?

Bohunko, Tvůj hamletovský text rezonuje v mém srdci.

Krásný den a celé Velikonoce:-)V

2 0
možnosti

...moc pěkné, Bohunko. Někdy je cena za touhu vysoká.

1 0
možnosti
Foto

Marie, ale jim to stalo za to. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.