Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J61a13n 16Š94i28k

26. 3. 2020 5:55

Vždy je smutno u těch míst. Jako kdyby na nich zůstali duchové zemřelých. Je tam ticho, tíseň, strach. Každého děsí. Kdo jede okolo, tak i největší hrdina zmlkne. Jednou jsem byl na místě vraždy dívky a chodím kolem místa, kde ve válce shozená bomba zabila ženu a měl podobně pocity. Asi je jedno, jaké neštěstí se na daném místě stane. Stačí nepřirozená smrt člověka. Smutek je občas potřeba, není na něm nic špatného Hezký den Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Jane. Ta místa jsou připomínkou pro ostatní. V Telči u rybníka za náměstím máme pomníček. V roce 1945 na podzim se vypouštěl rybník a kluci tam v blátě hledali poklady. Jeden z nich našel granát, ještě nevybuhlý, zavolal na kamaráda : "Láďo, chytej!" a hodil mu ho. Ladíček Hos tam smutně dodnes připomíná konec války ;-(

Místo, o kterém píšu v blogu, je v zatáčce... Opravdu je jich tam pět ;-(. Udělali tam dvojitá svodidla, tak snad to pomůže.

Patříme do skupiny motorkářů a máme hodně kamarádů... Jsou to někdy bohužel horké hlavy.

Loni jsem psala o Luciusovi, který má životy motorkářů v hrsti a pohrává si s nimi.

Doufám v lepší sezónu. :-)

Nechtěla jsem nikoho rozesmutnit, jen těm horkým hlavám říct, že mají jen jeden život.

Jane, díky za prvenství ;-) jako vždy přeji hezké dny :-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, smutný příběh, smutné osudy. Ale občas není na škodu si poplakat, za to se nemusíme stydět.R^

Přeji nám všem, zvlášť v této době, co nejvíc pospolitosti a empatie, neřešit hlouposti, když to hlavní nám potom nenávratně uniká.V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, mám tenhle blog připravený už od dob v lednu, kdy jsem uviděla prvního šílence motorkáře. Silnice jsou ještě studený a pneumatika nemůže přilnout... stejně vyjíždí, blázni.

Ano, v dnešní době bychom se měli soustředit na důležité věci. Na malichernosti není kdy.;-)

Jitko, ať se tobě i tvé rodině a blízkým vyhne ta bestie, přeji všem brzký konec její vlády.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.