Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Hele Bohunko, vidíš, jsem tu. Pozdě ale přece....:-) a zase přidám z jiného pohledu.

Řekl bych, že ten dub, jak je psáno asi stoletý, tam stál mnohem dřív než nějaká silnice. A tak ten, kdo ji stavěl silnici měl předvídat. Jednou bych chtěl být takovým stromem a nestát nikomu v cestě. Jen ti, co by mě našli, by mě mohli obdivovat. Nepřál bych si ale, aby mě také jednou našel ten, díky němuž by nakonec mě, sic staletého, avšak s mnoha lety ještě před sebou, nakonec chtěli porazit;-)

My lidé utváříme krajinu...leckdy velmi lhostejně a špatně. A věci příští jsou následkem.

1 0
možnosti
Foto

Františku a já taky pozdě. Já se vracím a kontroluji, jestli ještě nějaký opozdilec nepribyl. ;-)

Františku, přijímám návrh na tykání ;-);-D

Ahoj.

Jo být stromem někde dakeko od lidí a natahovat si větve do stran a do nebe, dělat v létě stín a v dešti ochranu. Jenže, lidi jsou všude a každý stromy jednou nekomu začne překážet. V ulici Pod, námi rostla bříza, ale..... To byla sexy bříza, nejkrásnější, co jsem kdy viděla. Jenže sousedun na podzim padaly listy a semena na zahradu.... Ano, pokaceli ji, chudinku. Už je to dva tři roky a to místo je tam taaak prázdné :-/ kam přijdou lidi, tam se přírodě přestane dařit.

1 0
možnosti
KL

:-(moc hezké, moc smutné.. ale nemyslím si, že za to můžou ty stromy. Prosím, teď něco veselejsiho...

1 0
možnosti
Foto

To lidé sami. :-/

Za týden dám něco lepšího. Moment... No, můj sen. Snad se bude líbit. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Je to smutné, ale i to přináší jaro.

1 0
možnosti
Foto

Snad letos uberou. :-)

Sonjo, díky a.... V sobotu, myslím, máš svátek. Vsechno n3jlepčejší;-)V

0 0
možnosti
DP

Prozaicky napsany smutny clanek. Bohuzel ten adrenalinovy "kick" (ted si nahonem nemuzu v me makovici vybavit vhodny cesky vyraz, nekdy mi cestina uz hodne hapruje) postihuje hodne lidi, zvlast ty mlade, vzpominam si, jak jsem to na motorce v nactych létech taky parkrat prehnal, ale mel to stesti, ze pri mne stal andel strazny. - :)

1 0
možnosti
Foto

Je jsem pouhý batůžek, jezdit se mnou se smí svižně, ale opatrně.

Sama neumím pořádně ani na kole. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, ... ani nevím, co na to říct. Smutné. Vzpomněl jsem si na písničku a klip Nech mě odejít (Zakázaný Ovoce). Já naštěstí motorku řídil poprvé a naposledy v autoškole. Jak jsem věčně roztěkanej, s hlavou oblacích, tak jsem myslel na jednu dívku a hned při první jízdě zapomněl odbočit a projel zatáčku rovně. A rovně nic nebylo.

2 0
možnosti
Foto

A nechybí ti, viď?! Lepší skončit dřív než pozdě. R^ Měls mozek a zřejmě ho máš stále. ;-)

Díky Davide za sdílení tvých zkušeností.

1 0
možnosti
Foto

Slyšet z ůst ženy PODŘADIT mě vzrušuje. Tobě, díftko, nepřeji žádný strom v cestě!!R^ to je palec řidičů...

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Horste, nápodobně. Málo ostrých zatáček s duby.

Podřadit tě vzrušuje? ;-D;-D Tak to slyším poprvé R^

0 0
možnosti
Foto

Bohužel ;-(;-(

Zdravím tě Pavli.

0 0
možnosti

To je všechno proto, že lidi nectí heslo: SPĚCHEJ POMALU! A nevědí, že pár minut může být cena za život. Ach jo!

1 0
možnosti
Foto

Na motorce se chvátá pomalu špatně. Jsou nadrž.. po adrenalinu, chtějí být první. A někdy to přeženou :-/

Chce to mozek a ne jen ego!

Děkuji MArie.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.