Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J65a96n 90Š77i80k

13. 2. 2020 8:08

Konečně vím, proč pekelník uvnitř mě je takový, jaký je. Konečně to do sebe zapadá. Konečně mi to docvaklo. Už vím...Dnes s mírným zpožděním přeji hezký den. A díky. Opravdu mě bavíte. :-)

1 0
možnosti
Foto

Každý v sobě máme pekelníka, někdo víc a někdo méně. Ráda jsem Vám to vyjasnila ;-)

Preju hezky čtvrtek.

1 0
možnosti
Foto

R^Což o to, Bohunko, takhle je to v pořádku. Horší je, když když se nějaký jedinec s absencí myokardu tváří jako člověk.:-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, Honzi, on to tvrdil pořád, že nemůže milovat, ale copak já mu věřila? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dneska půjdu na šichtu v depce....:-(R^

1 0
možnosti
Foto

To me moc mrzí, Tomáši, to jsem nechtěla. :-/

Tak alespon popreju hezkou sichtu. ;-)

0 0
možnosti
DP

Bohunko, pozor na "hratky s certem", byt jenom ve snu;-) Aby to v Tvych snech nedoslo tak daleko, ze se vidis v kotli a ten zhrzeny Lucifer pod kotel se vsech sil pridava polinka;-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, bohužel se podobne sny s cerchmanten vrací. V budoucnu si přečteš, co mi provádí. Ty sny člověk nemuze moc ovlivňovat.  Lu si dělá co chce.

1 0
možnosti
PK

Ach jo, po ránu to přece má být svěží a něžné jako hebká, osvěžující ranní rosa před teplým letním čtvrtkem...a Bohunka do toho zase buší jak....:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Vždyť jsme se zase nikam díky moji nevymachané pusince nedostali. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.