Diskuse

Ženy a WC

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Tak přidám jednu zkušenost - před lety jsme v kulturáku pořádali zábavy pro mládež.

Já si vždy dobrovolně vybíral pánské záchody na úklid - víte jak vypadají záchody po zábavě - načůráno kolem pisoárů, v kabinkách nablito - no dobrá -ale záchudy byly vykachlíkované až do stropu a byla tam silná hadice, kterou se dala celá místnost vykropit proudem vody a bylo po problému .

A nyní dámy - vložky nalepenéna zdech , sem tam také nablito atd , ale ty vložky jsem fakt nemohl .

Když jsem mluvil s majitelem jedné ( lepší) restaurace tak mi toto potvrdil. Stejně tak majitel penzionu v Krkonoších .

V tom kuturáku byla taková chodba, kde se nesvítilo - za komančů tam byly po zábavě použité kondomy - no a po sametu kondomů ubylo a vystřídaly je stříkačky - tak fakt nevím Rv

1 0
možnosti
Foto

Lidi.... Jezdime kolen jednoho musta v lese a tam visí cedule : "lidi, chovejte se tady jako zvěř a zanechte tu pouze svoje h...."

Děkuji za privpevek a omlouvám se za mou pozdni reakci

0 0
možnosti
BV

Nedělejte si přílišné iluze. I mezi muži se v tomto směru existuje dost prasat..

Protože jsem už pamětník, tak musím konśtatovat zásadní vylepšení stavu toalet všeobecně.

Nicméně mi nedá, abych nezmínil ještě jeden zlozvyk některých "dam", které si pletou světlík v domě s odpadkovým košem. Kdysi jsem se pokoušel dno opakovaně světliku uklízet, Je to neuvěřitelné, ale většinu obsahu několika kbelíků odpadků, které jsem ze světlíku vynesl tvořily použité dámské vložky. To uklízení mě dávno přešlo, nicméně jsem musel opatřit okénko do světlku síťkou, aby mi při vyjímečném větrání nelítaly do bytu masařky.

1 0
možnosti
Foto

8-o o ne?! No to snad není možné. Opravdu nemám slov. :-/

0 0
možnosti

J13a97n 83Č89u22p

20. 1. 2020 20:50

Pracuji na úřadě. Pod okny jsem slyšel rozhovor matky s asi 7 - 8 letým synem, který se chystal jít na toaletu: " A to ti říkám, ne že si sedneš na prkýnko. Pěkně na záchod vylez, stoupni si na něj, pak si opatrně dřepni - ne že spadneš - a vykakej se." Záchody jsou vždy čisté, toaletního papíru dost, chápal bych, kdyby mu řekla, aby si dal na prkýnko papír a pod. ale toto bylo hodně. když kluk běhal pod okny, šel jsem s schválně na záchod podívat . pošlapaný, pokálený nespláchnutý. Hodně nahlas jsem to okomentoval, aby to milá paní slyšela. Po chvíli šla maminka na panské WC udělat pořádek. Po jejím odchodu byl kus exkrementu přilepený v chodbičce na stropě.

1 0
možnosti
Foto

;-€

Není nad soravnou výchovu. :-/

Uff.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ ...osvětových článků není nikdy dost.

...."nesnesu pocit, že vyjdu a žena po mě si bude myslet, že jsem to tam udělala já" - přesně ;-D

1 0
možnosti
MK

Chodíme s přáteli každý týden do vinotéky, převažně jsou tam samé ženy. Minulou středu jsem šla na WC, na jedné toaletě už někdo byl. Po potřebě vylezu ven, vtom vylezla paní z druhé kabinky, nejenže nespláchla, ale navíc si ani neumyla ruce. Některé jsou opravdu čuňátka. A asi před měsícem bylo mokré celé prkénko, až se mi zvedl žaludek, hodně ženských čůrá z výšky, místo aby si prkénko otřely.

1 0
možnosti
Foto

... a cakaji všude kolem...

0 0
možnosti
Foto

O tom co, Bohunko, píšeš vím z druhé ruky. Děkuji Ti za odvážný článek!!R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, já vím, humus blog, ale mě to tak strašně štve! Už dlouho jsem plánovala, že to napíšu a včera byla moje návštěva na toaletě v restauraci poslední hřebíček

0 0
možnosti
Foto

Jenom jsem si vzpomněl na starý anekdotický příběh, jak na dívčím internátu ztropila ředitelka strašný bugr, že některá z dívek musela mít pánskou návštěvu. Ptali se jí, proč si to myslí. A ona že: "No to je přeci jasné, zahlédla jsem na záchodě zvednuté prkénko:" ;-D

2 0
možnosti
AH

bohužel je to tak - před časem se naše firma přestěhovala do velikého businesscentra, kde je spousta firem. Většinou v nich pracují mladé a krásné ženy a dívky - voňavé a upravené - jako z cukru. Jaké ale bylo naše překvapení, když jsme s kolegyní zjistily, že děvčata si po použití WC většinou nemyjí ruce - jen s mobilem u ucha nebo v ruce vysviští ven, ale že po sobě ani nesplachují. Buďto do mísy nahází natrhaný papír, nebo ani to ne. Nevím, jak to dělají doma, ale asi bych to ani vidět nechtěla. Zvláštní je, že to jsou všechno Češky, u kterých by se alespoň minimální hygienické návyky daly předpokládat. Prostě navrch huj - vespod fuj.

3 0
možnosti
Foto

Překvapila mne zásoba hygienických i kosmetických přípravků na toaletě jedné nemecke firmy, kde jsem ti cest čůrat. Ženy tam měly každá svůj kufřík, nechyběly pro návštěvu intimní kapesníčky, dokonce deodorant...

Jiný kraj jiný mrav. V Čechách by se to nemohlo stát, protože by si to mezi sebou kolegyně kradly. ;-D

0 0
možnosti

A víte, kolik žen může přijít do nebe? Maximálně 20%, protože pak by to už bylo peklo.;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D

Opravdu takové množství? To tam zvládnou krotit? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, máš naprostou pravdu. Vždycky si vzpomenu na našeho gynekologa, který tvrdil, že jsou ženský čuňata, on o tom věděl svý. I tady platí to známé "nahoře huj, dole fuj";-)

1 1
možnosti
Foto

Asi ano. Cunata, který budou doma, buzerovat partnery, že nedali prkynko dolů ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.