Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Je to Vase srdcovka, Bohunko, to nezaprete, ani kdybyste chtela:-)

1 0
možnosti
Foto

Nezapiram, je fajn, že to z fotek cítíte. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, jsi na správném místě pro tebe. Fotky od tebe jsou lízátkaR^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Horste, máš úplnou pravdu. Jsem ti správně. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pod tebou v diskuzi slibuju Radce procházku do utahani... Tobě tu věž. Kruciiiin, kdy na ní vylezeme??? 8-o;-)

A pak samozřejmě bowling ;-D

0 0
možnosti
Foto

Bohunko...nádhera krása...místo, tvoje fotookoR^R^ proč jsme tam nebylyi?:)))

A BohunkoVVV to videoR^R^ úplně zbožňuju vidět, jak de dělá muzika, jak se dělá..pracuje, než k nám vleze v té super hyper čisté podobě v rádiu. Kdysi tyhle věci vysílala v noci dvojka čt. Fakt,holka, velké potěšení po ránu. Vším:-)

1 0
možnosti
Foto

Radunko, proč jsme tam nebyli(y) ??? Však víš, měly jsme úplně jiné starosti u vína ;-D.

Ale příště tě vezmu, kam budeš chtít. Utaham tě jako kotě. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotky, zachytila jste jemné podzimní světlo. Prosvítání jemně nazlátlých paprsků.

Znám to krásné místo nad Telčí jen náhodou. Projížděl jsem kolem a nemohl jsem se nezastavit. Je to tam jako magnet.

2 0
možnosti
Foto

Opravdu? Takže jste to cítil... Jsem ráda, že mám svědka ;-) Děkuji, že jste zase přišel. Hezkou neděli.

1 0
možnosti
MV
Foto

;-)Marku, řikam to stále, kam se hrabou Slavonice. Ještě se ti stýská?

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, to je krásně - nedělní relax, měj se pohodověR^V

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se mnou relaxujes. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, pěkně je u Vás.....R^

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, ano je tu hezky. Ale ty, myslím, Telč znáš. Mám pocit, že si psal, že už ji tu byl. (snad se nemýlím)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.