Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohunko V ty mě dojímáš.

1 0
možnosti

P47e64t93r 72B69u71r12i40a36n

20. 9. 2019 11:32

Hororová povídka. Karma.

Když noc spouští svoje hnáty níž

a její vlasy rozevlátý padaj na mou zem

vídávám tě za vozem jít, ty mě však nevidíš

Natrhal jsem Devětsil a Hadí stříž

a stydlivě jsem ti je na hrob položil

ty s rukou ve vlasech ses mi smála

Vanesko moje malá, že se nestydíš!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, je moc hezká. :-) dávám karmu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Uff, Bohunko, Ty mi vždycky naložíš do duše...;-). A stejně se už teď těším na příště, honem si Tě rozkliknu a budu číst jako uhranutá. R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, děkuju, že se nenechas odradit a vracis se. ;-) Příští čtvrtek to bude hezké.

0 0
možnosti

I98v92a95n33a 11L50a67n75c69e

19. 9. 2019 17:04

Smutné, překvapivé, smutné:-(:-(:-(

1 0
možnosti
Foto

Snad jsem Vám nezkazila náladu, to bych nerada :-)

1 0
možnosti

Technická: to musel být nějaký speciální panák, když roztříštil zeď (a na tolik kousků...).

1 0
možnosti
Foto

Děvčátko, umíš dobře přikládatR^

1 0
možnosti
Foto

mrazí mě tu z tohoR^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, to je dobře, to byl účel.

Moc Vás zdravím.

1 0
možnosti

Moje babička to říkala podobně..."nehádej se, a nebuď na dotyčného nazlobená, když jdeš pryč.

Takže ano, je to špatně. Pak zákonitě přijdou výčitky, které už nejdou odstranit.

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Marie. Máš naprostou pravdu i tvoje babička měla... To svědomí potom..... :-/

1 0
možnosti

Asi už nebudu příště číst.........

1 0
možnosti
Foto

To se potom ale nic nedozvíte. Děkuji za odezvu.

0 0
možnosti
Foto

J17a12n 54Š53i72k

19. 9. 2019 9:36

Smutné, jak to často v životě bývá. Ještě se mi nestalo, že bych něco od Vás nedočetl. A navíc u čtení mělce dýchám nebo vůbec nedýchám :-) Děkuji a přeji hezký den

2 0
možnosti
Foto

A, Vy mne vždy tak hezky, podpoříte. Děkuji

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS