Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohun, Šumava má velkou výhodu, není zapotřebí horolezecké výstroje. Fotky děláš jako profíkR^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky. Takovou chválu si ale opravdu nezasloužím. Ale.. Hezky se takova chvála čte. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké Bohunko, nikdy jsem tam nebyla. Vypadá to jako by se tam civilizace nedostala.R^

1 0
možnosti
Foto

Danco, vypadá to nedotčené, ale...

0 0
možnosti
Foto

To je krása, Bohunko, až se tají dech. R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, to se musí vidět. Moje fotky nemůžou zachytit tu atmosféru, tu přírodu, zeleň a samozřejmě to vynikající víno ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné místo i fotky:-)

1 0
možnosti
Foto

Šumavu miluju! Díky za krásné fotky!R^:-):-)V

1 0
možnosti
Foto

J64a84n 39Š22i49k

15. 9. 2019 12:25

Použiji první slovo z Vašeho blogu. Nádhera. Hezký zbytek neděle přeji R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, dnes nestíhám, proto přeji hezký večer a celý příští týden

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, tohle místo miluji, nikdy se ho nepřesytím. Díky :-);-)

1 0
možnosti
Foto

Nenasytna Sono, Šumavou se člověk nemůže přejíst.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, nikdy jsem tam nebyla, o to víc ti děkuju;-);-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, byla jsem tam za tebe. Snad jsem reprodukovala dobře pocity i okukovani

0 0
možnosti

Krásná panoramata :-) Někdy začátkem října se tam chystám.

Zaujala mne tato vaše věta: "I když brouček žere stromy po stovkách, věřím, že příroda zvítězí." Jako by brouček nebyl úplně ta samá příroda, která zvítězí... :-)

1 0
možnosti
Foto

Kruciiin, copak se mi nepovede ani jednou vydat blog, kde nebudou jak pravopisné nebo jiné chyby. Zase jste mě dostal. To je tak, když mám rychlejší mozek než prsty na klávesnici. (ženská)

V tomto slovním spojení je samozřejmě brouček zlo a příroda je dobro, které zvítězí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.