Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné a tajemné místo!

Moc hezký blog, děkuji!!! :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

"Šumava- krásná zem..." Krásné fotografie, Bohunko... V Železné Rudě jsme byli, líbil se mi tam kostelík s bání. Kdysi jsem ho kreslila. A také náměstí spisovatele K. Klostermana. Díky za připomínku. R^

1 0
možnosti
Foto

Ten kostelík je moc hezký. Trošku nás, zklamal fakt, že jsem za celou dobu pobytu nenašli ani jednu popelnici (kontejner) na plasty. Opravuji, když odjížděli v dálce mezi panelakama, kam nikdo nechodí se jeden zlutil.

Marie děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Jééé, Černé jezero! R^:-) Pořád je tam tolik hladových kachniček?

1 0
možnosti
Foto

Kačenky, jsou stále hladové a neustále vystrkuji své zadečky. ;-D

0 0
možnosti

Krásné fotky, díkyR^.

Jsem "kluk" od Plzně a Šumava je prostě Šumava.

2 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Jsem od ní daleko, ale mému srdci je blízká.

1 0
možnosti
PK

Šumava má láska, vojančil jsem tam a tak si jí pamatuji,Prachatice,Kvilda atd. vezmu pejsana na jaře a projdeme si cestičku kolem Vydry...R^

2 0
možnosti
Foto

Jojo. Vydra V, kdysi cundr spaní pod širákem a zmrzlé nohy. Zahřátí svarakem a následně i ve spacáku ;-)

A Vy, máte zase vzpomínky na vojnu. Vzpomínat je tak krásné.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotky z krásného kraje. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši. Tohle se fotí samo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.