Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko, jak jsi fotkama doložila, zamilovala jsi se správně! R^

1 0
možnosti
Foto

Tenhle kout nasi vlasti mam tez moc radVR^

1 0
možnosti
Foto

Tenhle kout nejde nemít rád. Přeji pěkný začátek dalšího týdne.

1 0
možnosti
Foto

Ano, hory a ten rozhled, to zašimrá tělem. Bohu, fotky mluví R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Zašimrání je fajn. Ahoooj.

0 0
možnosti
Foto

Radši bych to vyšla i sešla pěšky, leč, nebylo doprovodu a sama..bojím bojím..;-) strach z výšky nemám. Bylo tam "vejškově".

1 0
možnosti
Foto

J66a92n 42Š25i67k

8. 9. 2019 12:33

Máte cit pro krásná místa Bohunko. Přeji hezkou neděli R^

2 0
možnosti
Foto

Kde je mi milo, tam jsou i ty city. Hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Zase vidím kousek světa díky. R^

2 0
možnosti
Foto

Dančo, kousek českého světa. Zdravím tě.

0 0
možnosti

D85a94v89i41d 77V27l72k

8. 9. 2019 11:41

Co Kůrovec? Lesy stojí??

2 0
možnosti
Foto

Davide, člověče, někde mě to překvapilo, že tam lesy jsou, ale třeba na Černém jezeře...smutný pohled. Blog bude příští neděli. Díky, že ses zase zatoulal za mnou. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Se Špičákem si vždycky vzpomenu na trapas v devítce, kdy se mě úča zeptala, kam jsme na Šumavě jeli lanovkou. Jenže my jsme s ní nejezdili, protože 1. to stojí prachy, 2. máma a ségry by se bály, 3. je to ostuda být lemra, co nevyleze takovej kopeček.;-D

1 0
možnosti
Foto

My jsme ty ostudy, protože jsme jeli lanovkou tam i zpět... Dráha Polovička nechtěla chodit pešo.

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Šumava je krásné místo, co místo, pořádnej kousek našeho středoevropského světa. Jednu dobu jsem se tam hodně motal a myslím, že Šumava je nesmírně baladická a možná nejkrásnější na podzim.. Na Špičák jsem se ale nikdy nedostal, moc díky za reportáž. :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, podzim tam musí být nádherný. A zima, hmmm... To musí být kraaasa. Musím vyskemrat další návštěvu.

Děkuji, že jste nakoukl.

0 0
možnosti

Šumava je krásná a tato místa jsme také před pár lety navštívili. :-) Letos v červnu jsme strávili týden v Nové Peci a konečně zdolali nejvyšší vrchol Plechý a navštívili i Boubín. Napsala jsem i blog: http://jirinavotavova.blog.idnes.cz/

1 0
možnosti
Foto

Blog navštívím... Děkuji. Šumava nás nadchla, i mého muže, který je spíš na moře, tak doufám, že se tam budeme vracet častěji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.