Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, starosti nemusí mít jen lidé... :))

1 0
možnosti
Foto

J50a60n 43Š86i45k

5. 9. 2019 14:20

Čtvrteční ráno bylo zase hezké, jen k napsání poděkování jsem se dostal až teď. Takže děkuji za hezké čtvrteční ráno a přeji krásné odpoledne :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám. Hezké další dny. :-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, tak jak ráno brzo vstáváš, tak jsi okamžitě schopná plodit zajímavé věciR^R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, neblazni, přece si nemyslíš, že tak brzy vstávám a hned píšu :)))

;-)

0 0
možnosti
PB

;-D Tak na tohle básničku ve svém archívu fakt nemám...vyhrála jste :-)

1 0
možnosti
Foto

Jooo! ;-D

Tak příště ju?! Příšti čtvrtek něco najdete ;-) Stejně, díky, že jste se stavil a početl.

0 0
možnosti
JP

Závidím - tu obrovskou škálu pocitů. To mi chybí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale, nee. Občas se v těch všech pocitech topím, věřte, nic k zavideni. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.