Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J54a54n 63Š66i36k

13. 8. 2019 7:44

Všechny, kteří píší jako Vy, bolí čas od času srdce. Tak to prostě je. Má to tak být, protože jinak by nevznikaly takové fotky a články. Hezký den paní Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Asi máte pravdu, o čem bych psala a co bych fotila, kdybych neznala bolest srdce...

Dekuju Vám moc. Krásné dny, preju.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, je to krásné, citlivé a snad každý alespoň kousíček z toho taky prožil, proto to je dokonalý blog!!! R^V

2 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, takové stýskáni jednou dožene každého. Děkuju ti, Zdeni. :-)

1 0
možnosti
Foto

Takových míst máme...R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Klárko, díky, heleď, vsechno nej. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, skoda ze nam to nevyslo, tak priste. Fotky jedna radost s hvezdickouR^

1 0
možnosti
Foto

Stala jsem tam v dešti a cinkala, v podpaží Cinzano... Šla jsem tedy k sousedům na výborný kafe a pizzu. Horste.... To nic. ;-D

0 0
možnosti

No, to je nádhera, Bohunko!

Je dobře, že ses tam vydala.

A moc hezky jsi to nafotila. Díky za tu možnost vidět, kde je ti milo:-))

2 0
možnosti
Foto

Marie.... bylo to nutné. Potřebovala jsem to jako sůl. Víš, tam je všechno... vždyť víš. A setkání, i když jen kraťoučké s lidmi, které mám ráda je taaaak VVV škoda jen, že nemívám víc času. Už teď vím, kdo mi napíše a zprdne mne, že jsem se neozvala.... ale nestíhám.

:-)V

2 0
možnosti
IL

I63v17a84n33a 90L16a14n62c12e

12. 8. 2019 12:22

BohunkoVR^V, kde domov muj> Plzen, jsem moc a moc daleko, abych se sla projit tam, kde jsem vyrustala.... Krasny blog a nadherne fotkyR^VR^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, Plzeň? Opravdu? To jsem nevěděla... Příště nafotím více Plzně pro Vás ;-). Děkuji moc. Posílám pozdravy do dálky. V

1 0
možnosti
Foto

R^ Ty emoce z těch fotografií čiší, někdy je potřeba jimi projít, ono se pak uleví, bude zase líp. V;-)

1 0
možnosti
Foto

Máš úplnou pravdu, Soni, člověk to nějak oddaluje... a zbytečně, stejně když se z toho nevypláče, bolest nezmizí. Děkuji za empatii. :-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, mám během života sice třetí adresu, ale všechna 3 bydliště jsou od sebe maximálně 2,5 kilometru, dá se říct, že jsem pořád na jednom místě a mám tu pořádně zapuštěné kořeny:-)

2 0
možnosti
Foto

A, já jsem víc jak 250 km daleko... :( adresy, taky měním, ty to máš lepší můžeš se jít kdykoliv podívat....

Letos se mi stýská moc. :-/ nějak to na mě sedlo.

Potřebovala bych zůstat aspoň měsíc, abych všechny, kterým jsem to slíbila, mohla navštívit. Mám z toho spatne svědomí, že vždy někoho odsoupnu na příště.

Dnes jsem zrovna dostala smutnou zprávu.... Čas tak letí, nečeká...

2 0
možnosti
Foto

R^Srdci neporučíš a ty fotky jsou krásně nostalgické, až kus té nálady přenesly na mě. Dík:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane, jsem ráda, že se to přeneslo až tam k Vám. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.