Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná pozvánka Bohunko díky. R^

1 0
možnosti
Foto

Já zvu neustále každého :))) jsem trochu posahana s láskou k Telči. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné kradení za plotem.Jen pokračuj v těchto krádežích. :-)

1 0
možnosti
Foto

Momentálně kradu na zapade Čech. ;-) Ahoj.

1 0
možnosti
Foto

R^V Telči jsem byl sice jen párkrát v životě, ale pokaždé mě okouzlila:-)

1 0
možnosti
Foto

Vždy, když někde řeknu, že jsem z Telče, odpoví mi lidé : "hm.. Telč, tam jsem se jednou zamiloval(a)" V

1 0
možnosti

Jo, jo...moc hezké to tam máte!:-))

Díky, Bohunko!

2 0
možnosti
Foto

Drž se a já budu neoblomna.... R^ Budem si navzájem držet palečky ;-)V

0 0
možnosti
Foto

J19a23n 87Š87i14k

4. 8. 2019 13:40

Z fotografií a textu sálá pohoda. Děkuji a přeji hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jste to tak cítil. I Vám hezkou neděli.

0 0
možnosti
Foto

Zvědavost je moje druhé jméno ;-D, koukám i tam, kam bych neměla ;-)

0 0
možnosti
AL

Děkuji za fotky, jsou milé.

Telč je nádherná a málokdo ví, že už má 920 let !!

Letos si Historické slavnosti Zachariáše z Hradce a Kateřiny z Valdštejna v žádném případě nenecháme ujít.

Pěknou neděli všem.

Karma.

1 0
možnosti
Foto

Jestli jste ještě nikdy nebyl... Stojí to za kukandu. R^

1 0
možnosti
Foto

Celé je to radostné a prázdninové. Pohoda R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že to cítíte stejně. Pěknou neděli.

0 0
možnosti
Foto

Krásný to tam máte! O to "šmírování" za oknem nebo za plotem se ti taky moc povedlo.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jojo, smirovat to ha umím, to mi jde samo ;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.