Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I94v37a83n90a 49L69a42n64c24e

22. 7. 2019 13:17

Hezka prochazkaR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, bylo to fajn. Snedly jsme svačinu z batůžku a pak zase zpět na parkoviště.

Děkuji, že jste se jukla. :-)

0 0
možnosti
Foto

Vidíš, zde se toho tolik naučíš... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Znám, znám, tady všude jsem byla, ale opáčko nezaškodí. Díky.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Den před a den po tam byly rytířské slavnosti, těšilo mě, že jsme to vychytralý zrovna mimo. Byl tam klid a lidé teprve přicházeli. ;-)

0 0
možnosti
DV

D74a66v52i63d 48V38l57k

21. 7. 2019 14:04

hezké fotky

1 0
možnosti
Foto

R^Další místo,kam vyrazit. Bohunko, díky za tip.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Určitě tam vyrazte, uděláš perfektní fotky. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

J67a12n 44Š10i78k

21. 7. 2019 13:09

Hezké místo :-)

1 0
možnosti
Foto

Romantika na každém rohu. Těším se zimní verzi. ;-)

Hezké dny.

0 0
možnosti
Foto

R^Je to, pěkné, Bohunko. A za kvalitu se neomlouvej, však to "umím" hůř;-)

1 0
možnosti
Foto

Snad už to bude lepší, upravila jsem mobil (foťák) :-)

Díky

1 0
možnosti
LK

Diky za fotky a tip na vylet, karma

1 0
možnosti
Foto

Není zač. Hezké výletování ;-)

Děkuji za karmu. :-)

0 0
možnosti

Bohunko, všechno se povedlo - místo, fotky (ta se Zdeničkou) i píseň...skvělé.

Díky za podívanou!

1 0
možnosti
Foto

Marie, myslím, že mi Zdenicka opravila mobil... Dala jsem původní nastavení, tak snad budou fotky lepší. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tip na výlet, díky.:-) a Erasure jako třešnička na dortu, výborná R^V

2 0
možnosti
Foto

Šárko, od Vránová to není zas tak daleko. Jen pozor na tu baštu, leze se, tam skoro po čtyřech.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.