Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je blog pro mě, že jo, Bohunko?:-)))

Vy jste tak šikovné holky!

Moc hezky jsi to napsala. To hladí po duši...

1 0
možnosti
MS

Čekal jsem erotický blog na téma nezvládnutelné erekce, a ono nic.;-( Ale i tak se dá.:-)

1 0
možnosti
Foto

Sluníčka pro každý den!:-):-)V

1 0
možnosti
Foto

Čím víc sluníček, tím víc láskyVR^V

2 0
možnosti
Foto

Ano, ano.... U nás je slunicek V

1 0
možnosti
Foto

R^Kez by to takhle fungovalo vsude:-)

2 0
možnosti
Foto

Jsme "mazli" ;-) hezky den, Jane..... I Soně

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ahoj.

Dnes ráno chystám Tomáškovi pití do flašky a říkám mu:" Pití!"

A on:"Pití"

Clověk má hned lepší náladu, když zachytí další slovo.V

3 0
možnosti
Foto

Ano. My máme "pes", úplně hezky česky. Bylo "PE" potom "peSssssss" a teď klasika. :-)

2 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Bohunko :-)

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Jani. Přeji slunečno neděli :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.