Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak, já se oprostím od touhy a čtení jedním dechem a vezmu to čistě pragmaticky. Nezávidím Luciusovi, jak ho asi musely bolet baňky, ale nechat se přikovat za ruce a nohy, to snad fakt může jen touhou zesláblý Lucius převlečený za Lucifera. Když opomenu fakt, že mnohem vzrušivější je připoutaný objekt mé touhy, pak promarnění výhody dvou ocasů je přístup k sexu velmi odfláknutý. Pokud vím, tak ocas, který měl jak na trní byl po celou dobu volný, stačilo jím jen omotat to krásné sténající tělo, dorazit jej až ke kořenům té touhy a zaplavit jej plnou dávkou palmového mléka;-)

Lucius zřejmě v mysli vzrušením příliš ochrne....což je u pekelníka fakt podivné.

Avšak pravda...i v pohádkách čerti kolikrát tahali za kratší konec;-D

2 0
možnosti

Tys tomu zase nasadil pointu!:-DDD

2 0
možnosti
Foto

Ty si má...pomněnková...8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

... Celá celicka... Pomnenkovaaaa... Úuuu. :))

0 0
možnosti

Bohunko, ty Luciusko!:-))))))

1 0
možnosti
Foto

Marie, :))) ne, ne, zatím jsem stále andílek. ;)

0 0
možnosti
Foto

R^kdo umí ten umí-a ty psát fakt umíšR^

1 0
možnosti
Foto

Libusko, tolik chvály? Děkuji, ale znám lidi, kteří umí.

0 0
možnosti
Foto

J26a61n 67Š69i23k

8. 1. 2019 18:44

Ufff. To byl můj výdech. Netušil jsem, že někdy u čtení blogu zapomenu dýchat. Jste skvělá R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, koucoure. :) Zdravím z Telče.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.