Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždyť vy chcete po mužích něco, čemu se dnes říká harašení. Ptám se, čím se to liší. Já už jsem se bojím nějaké dámě říci, že se mi líbí.

2 0
možnosti
Foto

Ale jděte, ženy přece chtějí slyšet, že se líbí. Jen do toho.... ;-)

0 0
možnosti

Saprlote, tys to těm ženským nandala!:-))

Ale hlavně, že máš vystaráno.

2 0
možnosti
Foto

Nejdřív jsme seděli na kávě , abychom našli nějaký "mustr". Ale prd! Připadám si divně, když vypadám jako ženská! :D

1 0
možnosti
JS

Když já jsem zmrzlá ;-D Sukni, tedy šaty v létě to ano, když jsou vedra, to jinak nechodím,ale teď? Zítra jdu do divadla, tak budu drkotat zubama zase ;-)

1 0
možnosti
Foto

Všechny jsme zmrzlé, vždyť jsme ženy... ;-D;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.