Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, je jasné proč se tak milují. Zakázaná, v tomto případě i nepovolená láska je vlastně coby pořekadlo o zakázaném ovoci. To si můžou Jihlava s Budějkami, jak chtěj hlídat......neuhlídaj...láska si prostě vždycky cestu najde. Však také panna Alena z bohaté rodiny kupce Zachardy a urostlý povozník Kuba Jezchleba z Českého Krumlova by mohli vyprávět;-D

2 0
možnosti
Foto

... zakázané ovoce... to bude asi ono. Uhodil hřebíček na hlavičku, pan František. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Stonko.... Ahoooojky. :-) jeeeee, tak ráda Tě tu zase vidím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkné fotky bez těch nekonečných davů.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano davy jsem vymazala ;-D;-D;-D, dalo mi to práci.

Klárko, víš, že jsem si ani nevšimla, že tam nemám lidi. Ale bylo jich tam mraky.

1 0
možnosti

Nadherne mesto, upici jako mnoha podobna pod naporem turistu. Libi se mi, ze jste vybrala neotrele fotky jako tomu byva zvykem. R^

1 0
možnosti
Foto

Jé, díky za pochvalu. Tohle jsem viděla, tohle jsem vyfotila. :-)

0 0
možnosti

Bohunko, tak to se povedlo! Bezva, tak trochu jiné, fotky Krumlova.

Díky!

1 0
možnosti
Foto

Marie, byly samozřejmě pořízené pro jednu milou osobu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Hodí se k sobě moc!

A jak Telč, tak Český Krumlov, jsou mými tajnými láskami, (pročež to ani na tomto místě za žádnou cenu neprozradím ;-D)

Dík za pěkné fotky

1 0
možnosti
Foto

Oni jsou páreček ;-) Marku, nikdo si Vašeho přiznání jistě nevšiml.. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, nejen karma, ale i poděkování za přinesení vzpomínky na ono nádherné místo.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, toho si moc cením obzvláště od Vás. :-) na Krumlov se velmi rádo vzpomíná. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Hezký zbytek víkendu. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Bohunko, budu se v diskuzi opakovat, ale nedá mi to nepochválit fotku s brýlemi - má nápad, je originální a kouzelnáR^. Další fotky jsou taky moc hezké (obzvlášť ten kontrast při pohledu z okna, kde je dnes pořádná sněhová peřina!), těším se na jaro a léto, potěšila jsi mě, díky moc:-).

1 0
možnosti
Foto

Liběno, děkuji moc. Krumlov dáváme tak dvakrát do roka. Ještě je tam sníh? U nás od včerejška taje, takže už máme jen kopečky u cesty a jinak borčus. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.