Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké je, že láska je aspoň chvíli slepá ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, asi ano, ale těch pádů a kolizí. :))

0 0
možnosti
FF

Jo, jeden ví vždycky nejlíp, co by ten druhý měl udělat, ale jakmile se jeden dostane do stejné situace je na tom nemlich stejně jako ten druhý:-)

Jsem říkal, že ještě přijdu Bohunko, ať si Lucius užije;-)

1 0
možnosti
Foto

J91a55n 97Š75i48k

10. 1. 2019 15:22

Co na to říci? Snad jen ... R^:-)V

1 0
možnosti
Foto

K tomu netřeba moc slov. Zdravím Vás. :)

0 0
možnosti
FF

Tahle věta mě docela zaujala...."Jeho dlaně. Že jsou neskutečné teplé? Možná...,ale? Budou ti pořád na blízku, až budeš potřebovat pochovat?"

Možná bude záležet na tom, zdali ji bude pochovávat v létě či v zimě;-);-D

Ještě přijdu, Bohunko...ať má Lucius vztek;-)

1 0
možnosti

:-DD jakože jak hluboko?:-)))

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, už se těším na další;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Bude, Jitko, pokud zase omylem nevypustim nějaký blog dřív (pokračování pomnenkove mělo vyjít až v březnu), tak zase ve čtvrtek. Pa.

1 0
možnosti
DV

D23a30v57i12d 36V52l51k

10. 1. 2019 8:28

Stejně by měl zajímalo, co je to za kouzlo ,že to mezi chlapem a ženskou prostě cvakne, víš taková ta láska na první pohled, jak se na chvíli potkají ty oči a víš o něm, nebo ní prd, ale najednou je to jinak.................... Jsem šťastně ženat, ale někdy bych se ještě bláznivě zamiloval, pamatuju si ještě, jaká to byla euforie a všechny ty pocity a tak...................Hezký blog Bohunko, tohle ty fakt umíšR^:-)

1 0
možnosti
FF

...ano, ano.....ještě se bláznivě zamilovat je skutečně úplně stejná euforie, ne-li dokonce větší, se všemi těmi pocity, které znáte z dřívějška...a dokonce je to takové euforie, že vám ta třaskavina může v pohodě zbourat i pevný kamenný most;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.