Diskuse

Telč = běžky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji. Sněhu není nikdy dost (můj názor)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásná zima, u nás spadne pár vloček a druhý den už jenom bláto. A Telč miluji.:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, asi je to tak lepší, kampak byste ho tam u vás dávali?

Telči miluješ? I já. Děkuji Ti a příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Takhle jsem Telč nepoznal, děkuji, Bohun! R^:-)

1 0
možnosti
Foto

No, právě pro takové jako jste Vy, Horste dělám fotečky. ;-) Abyste viděl.

0 0
možnosti

Koukám, že víc než na běžky...je to na sněžnice, a to by Vám, Bohunko, určitě šlo;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, vzdali jsme další výstup, nedalo se v tom chodit. :-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to je romantika, opravdu moc krásný. U nás bohužel ani vločka, jen sychravo, šedivo a blátivo.;-(

1 0
možnosti
Foto

To mě mrzí, Zdeni. My tu máme pravidelně zásobu každý rok. Mám moc ráda sníh, jsem tu na správném místě. Třeba u vás taky něco padne. ;-)

0 0
možnosti
Foto

To já Radko děkuji za nakouknuti. Jen aby příští návštěvníci Telče viděli, že je tu hezky, nejen když ženy nosí krátké sukně a tílka. :))

0 0
možnosti

To jsou krásné fotky! Mám ty sněhové "čepice" na všem moc ráda.

2 0
možnosti
Foto

Marie, díky. Hodně sněhu, studený nohy a pak horká vana a svarak.... ;) Marie. Čteš někdy maily?

1 0
možnosti
Foto

jak z pohádky o MrazíkoviR^ale u nás taky;-)

1 0
možnosti

Paráda, Bohunko! :)))

2 0
možnosti
Foto

Zima tak akorát. Byli jsme tam včera a dnes zase. Na dnešek napadlo ještě asi tak deset. Ale je tam krásně. Vzala jsem si blbý boty a měla sníh až na chodidlech. Místy je tam po kolena. Mám to moc ráda. V

1 0
možnosti

Moc hezky, Bohunko. Všecko

2 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.