Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě jsem chtěl, Bohunko, říci, že kořeny jsou sice pěkná věc, ale také dokáží napáchat docela slušné zlo;-)

1 0
možnosti
Foto

Nejsem si jistá na jaké kořeny reagujete. :)

1 0
možnosti

Já nevím Bohunko, jak je to možné, ale mně už tam zase něco nesedí. Adam a Eva. To, co jsem předpokládal, že je Evou se nakonec zblízka ukázalo, jakoby to bylo Adamem.

A samozřejmě mi chybí na kamenech i přítomnost Františka, to dá rozum;-O;-D

3 0
možnosti

Taky mi ti dva přišli...prohození:-))))

Frantík sedí ve Frant.lázních...přece.

2 0
možnosti
Foto

Díky za tip na výlet. Tedy raději až na jaře, až bude zase tak pěkně slunečno jako na obrázcích.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Je tu krásně i pod tou bílou peřinou. Jen na kolo to moc není. Přijeď. ;-)

0 0
možnosti

To je tedy krásné místo!:-)))

(O vánocích přinesl muž z informací v centru Prahy pěkný leták Telče:-)))

Ják nestandardní? Ta Eva? Je vybavena tak, jak potřebuje. Má správnou ruku dlouuhoou?:-))))

Skvělý blog, Bohunko!

1 0
možnosti
Foto

Marie, ahojky. Jezdila jsem kolem pár měsíců, až jednou jsem zastavila a nestačila se divit.

Eva... No ona má jaksi penis... ;-D a ruku dlouhou, to máš pravdu.

Z letáku se nic pořádného o Telči nedozvís, musíš sledovat mě :))) že tam byl jen zámek a náměstí???

;-)

1 0
možnosti
Foto

:-):-) hezké nestandardní věci tam máteR^..a hezké video s nestanardnim interpretem máš...pro mne vždy zmámení:)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Radko, hodně hezké koukací věci tu máme.

LPína, to je můj úlet od reality. Není den, abych ji neměla v uších. Ona dává do písní všechno, má můj obdiv. V

0 0
možnosti
Foto

R^moc pěkné Bohunko-určitě si tam někdy vyrazímR^

1 0
možnosti
Foto

Budeš srdečně vítána. Kdybys potřebovala pruvodkyni, budu k dispozici. Jen na zámek prosím ne... :)

0 0
možnosti

D26a75v68i89d 35V62l94k

6. 1. 2019 9:10

Adam a Eva mě dostali;-D

1 0
možnosti

Autorku evidentně taky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Je tam hezky a určitě se tam na kole vrátím, i díky Vašim tipům. R^

1 0
možnosti
Foto

Vraťte se. Kolmo, pěšky i vlakem (v létě tu máme akci a jezdí tu parní lokomotiva) se tu dá najít tolik krás. Přidám blog s hradem Roštejnem a pak ještě se Štamberkem, to je zřícenina, vlastně pár šutrů na zemi, ale krásných pár šutrů. :))

Máme tu dobré jídlo, pití, kávu i bezva lidičky. Budete vítán. :)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotografie z moc pěkných míst. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, ano, máme to tady opravdu moc hezké. :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS