Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Žádné troškařky, hnedle žralok! V

1 0
možnosti
Foto

U nás je žralok oblíbený. Ale stonožky taky. ;-)

0 0
možnosti
FF

Tedy v posteli jsem toho zažil docela dost, ale žraloka fakt ne, většinou to byly menší ryby nebo housenky;-D

Čichavce jsem měl ale také, takové ty, co uměly našpulit tlamičky, jak trumpetky a navzájem se jimi dotýkat. Líbající čichavci. Rád jsem se díval na ty jejich tanečky;-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, čichavci se líbají moc rádi a často. Znám je. Jsou to moje oblíbené rybky. V

1 0
možnosti
MV

pod perinou se toho deje....

1 0
možnosti
Foto

:) přesně tak. Kdo chce, zažije tam věcí...

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, sedím tu s vlhkýma očima a nestydím se za to. Kromě všeho pěkného, co napsaly moje předdiskutérky, bych dodala, jak skvělé je nechat pracovat fantazii, nebránit se jí a nechat ji prolnout se skutečností. V

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, Zdeni. Ona fantazíruje živě, ona to opravdu vidí a cítí. V noci nahlas pláče nebo se směje na plno ze spaní. Někdy z ni slzim štěstím a smíchy, ale někdy mám splín a je mi smutno. Ale stačí, aby přišla do místnosti a vše je zase krásné. V Ono se to těžko vysvětluje, když ji lidé neznají. Je báječná!

1 0
možnosti
JS

Je nádherná a skvělá, takové koncentrované štěstí :)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Jani. Velmi silný koncentrát lásky a štěstí! My se doma stále všichni dotýkáme. Naučila jsem to manžela a teď se všichni čtyři stále otlapkavame. Vyhledáváme příležitost k tulení, k posezení spolu, třeba všichni sedíme namačkaný u počítače na malém kousku, nohy ruce propleteny... Osaháváme se i v autě, strčí mi nohy k hlavě a já ji je hladím a ona slastně mumlá, že se ji to liiiiibi.

Jsem osahávač, ráda sahám na lidi :)) zatím jsem přes prsty nedostala. V

1 0
možnosti

Zdenička i ty jste dvě sluníčka!:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsme spolu šťastné, bez sebe smutné. Potřebujeme se navzájem. Ona se o mě moc bojí, dává na mě pozor. Před louží, před srazem, před zimou.... Kdyby mohla, ochraňovala by me pořád. Miláček můj, jediný na 100% V

1 0
možnosti
Foto

Hezké vychutnávání dětského života. Hezkou neděli!!!!:-):-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, věřte, že my vychutnáváme plnými doušky. S ní to jde samo. V

0 0
možnosti
Foto

Úžasný, BohunkoR^V. Smekám.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Liběno. Ona je nepopsatelný lumpik s ohromným srdcem. V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ony obě moje kočičky jsou zlaté. Neznám milejší. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.