Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Měl bych opět jednu technickou.....řekl bych ze zkušenosti, že člověk potem hned nepáchne...to teprve až později nebo druhý den, když si oblékne to samé tričko.

Dokonce bych řekl, že naopak, čerstvý pot může opačné pohlaví i přitahovat.

Tužka a řasenka je dobrá volba, ostatní pak už bývá jen obrázek s překvapením....ať už příjemným nebo nepříjemným;-D

2 0
možnosti

Jo, jo...obrázek s příjemným překvapením je skvělý, a někdy i těžko uvěřitelný. Ale musí se to umět!:-)) :-P

1 0
možnosti
Foto

Bohu, i mně hádali dlouhou dobu i o dvacet méně, pomalu mě ale věk dohání a bude se snažit mě předehnat. Zrcadla nepoužívám ani při holení. Povedený týden! R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Asi mi to nepomůže, když zruším zrcadla... Je to docela příjemné, když Vám hádají méně, že?!

Věk doběhne každého... Mějte se,krásně. Pate.

0 0
možnosti
PH

Nejhezčí jsou ty ženy, které stárnout umí.

3 0
možnosti
Foto

To určitě, Pavle. Budu nejhezčí, když budu umět stárnout? Je na to škola, školička, kurz? :))

0 0
možnosti
Foto

J80a94n 34Š30i41k

25. 11. 2018 18:37

Skvělá jako vždy. Hezký zbytek neděle :-)

1 0
možnosti
Foto

Jane, děkuji. Hezké dny. :)

0 0
možnosti
Foto

:-)hned po čtení jsem se šla namazat prvním, co mi přišlo pod ruku, protože na sebe nehorázně kašlu...ted to vidim.

1)Mám jeden obchod, kam si chodím kupovat oblečení, je tam úžasný homosexuál prodavač, z krámu odcházím naditá lichotkami odshora až dolů a mám si chuť vyndat z tašky skejtboard. 2)Včera mi jeden pán kolem sedmdesátky řekl, že jsem krásná. 3) V téhle kombinaci se to stárnutí dá nějak přežít;-D a na prodavačky kosmetiky, které samy ony nevěří, kašlat.

R^

4 0
možnosti
Foto

Radko, kdeže se nachází ten nabíjecí obchod. Musím tam :))

0 0
možnosti
JH

J59a43n 29H29a84r60v52a65n

25. 11. 2018 11:11

Taky mě takhle oslovili s tím, že tuhle zázračnou lahvičku dostanu "zadarmo". Tak jsem ji uchopil, poděkoval a jel s košíkem plynule dál. Ale lahvička je předváděcí, už není plná - volali a utíkali za mnou. To nevadí, darovanému koni na zuby nekoukej - odpověděl jsem a pořád jel. Nakonec mi ji sebrali a já se smál tehdy a i dnes, když si na to vzpomenu ;-D

2 0
možnosti
VF

Také mě zastavili a ptali se mě mimo jiné na věk. Řekla jsem 80 a oni přestali mluvit. Asi si řekli, že už to nestojí za to, se mnou něco dělat. (Mám 75.);-)

1 0
možnosti
Foto

Příště řeknu, že jsem padesátka... A bude! :)

1 0
možnosti

Ha...ha...stará žena!:-))) Ty jsi samá legrace, že? A to je na věk to nejlepší. Mazátka jsou šalba a klam, protože genetiku nepřemůžou. A ani nejsou účinnější než skvělé obyčejné přírodní vypuštěné sádlo bez chemie:-D Účinek jsem viděla na jedné klientce. Opravdu to funguje:-)

(ničím se nepatlám, nebaví mě to)

3 0
možnosti
Foto

Taky mě to nebaví, ale někdy....potřebuju pomoc. :))

1 0
možnosti
ZS

Vypadáš skvěle, má milá Bohunko, věk je jen číslo, které sklouzne a zmizí v propadlišti ...

... jednou jsme řekla jedné neodbytné dívence s propagací jakési kosmetiky, že mi je 75 let a ona zareagovala pohotově, jestli tam nechci chvíli postát jako reklama na jejich výrobky, že mi dá krém zdarma ;-D Nechtěla jsem.

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, jsi tak milá.

Ony jsou ty prodejkyně pěkně vycůrane. Hned by te zneuzily! Pozdravuj dma, pa.

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Takhle jsem před časem dostala protivráskové sérum zadara... Naštěstí mi aspoň donesl to nejlehčí, 25+

Ono už jen si zvyknout na fakt, že "vypadáš dobře" neznamená "sluší ti to", ale "nevypadáš na svoje roky", mi trvalo dost dlouho.:-P

1 0
možnosti
Foto

Klárko, někdy má každý člověk, muž i žena, pocit, že to s ním jde z kopce. Naštěstí se mnou to jde do kopce. :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.