Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, ano, celý svět se dívá.....a dokud žije naděje....

1 0
možnosti
Foto

Naděje umírá poslední... Já to říkám furt :)

0 0
možnosti

Jsem tu byla...začátek. Víc nedám. Skoro jako minule...:-)

Tak třeba příště, Bohunko!

1 0
možnosti
Foto

Marie, příště bude erotika..:-/ Kdy ty si počteš? V neděli budou fotky.. třeba se ti budou líbit. ;-) pa.

0 0
možnosti

až na tu hrubku-výtka se píše ne vítka..je to dobrý....

1 0
možnosti
Foto

Bóže, já to tam fakt napsala ;-D no, už s tím nic neudělám. Děkuji za upozornění. A já to čtu vždycky tak stokrát, abych nic nepřehlídla ;-) Šárko...

0 0
možnosti
Foto

J98a60n 35Š27i31k

8. 11. 2018 9:08

Všechno oblafneme. Jen smrt ne. Dobrá povídka. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jane. :-) Smrt je jen jedna... neuplatitelná!

0 0
možnosti

Stephen King hadra :)

1 0
možnosti
Foto

Jani, takových blbin mám plnou hlavu. Ahojky! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Máš obdivuhodnou fantazii, BohunkoR^. Příběh sice smutný, ale čtivý, napínavý až do konce.

2 0
možnosti
Foto

Jsem moc ráda, že se ti to líbilo. Děkuju děkuju děkuju.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.