Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Bohunko, jsi příběhářka :)

Máš plynové zařízení ;)

1 0
možnosti
Foto

Jen hoodně fantazie a spoustu lidiček, kteří mají co říct...

1 0
možnosti
LI

Ach jo, ty srazy, mě čekají srazy ještě dva do konce roku. VámR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, státy jsou fajn. :)

0 0
možnosti
Foto

Odžito.. znám ty pocity moc dobře....děkuji za připomenutí milá...důvěra k mužům je velmi křehká věc....

1 0
možnosti
Foto

Bi, ale ono je to i opačně. Tenhle příběh zrovna zkazil muž, jindy zase žena. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsaný!R^:-):-)

1 0
možnosti
FF

No, moc se mi to sice nezdá, aby takhle Milan plýtval silami....avšak možná věřil, že po rychlovce na stojáka někde u zdi, pak vydrží dlouze se milovat ve vytoužené chvíli s milovanou Jankou. Dovedu si představit, že po dvaceti letech čekání na erotickou chvilku s milovanou, uděláte prostě pár tahů a je vymalováno. Že byl přistižen, je vyloženě pech, jelikož některé věci prostě nevysvětlíš.

Já vím, tohle byste ode mě asi nečekala, že?;-D

3 0
možnosti
Foto

Někdy se může stát, že když se muž hodně těší, nakonec nemůže (nervozita, nebo už zmineny alkohol) třeba by se na to Milan v posteli s Jankou vymluvil. Nevím, co se mužům honí hlavou, když se chystají..., ale na sto procent by se na něj Janka nezlobila. Užili by si to i jinak. ;)

Nečekala jsem to od Vás, ale jsem ráda, že jste to napsal.

1 0
možnosti
MS

A proč čekali až na ten třídní sraz? 8-o:-)

3 0
možnosti
Foto

Slibuju, že se jich zeptám. Dopíšu do textu příštího příběhu. Odpověď najdete ve čtvrtek. :)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Horste Antone. :-) Díky.

0 0
možnosti
Foto

R^ Jsem zvědavá na pokračování;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko, nebude to pokračování, jen náhled z jeho pohledu, abychom viděli, co se mu honilo v hlavě. ;-)

1 0
možnosti

Pěkně napsané, jak to tak v životě chodí. Někdo se na něco dlouho těší, a pak mu to jiný bez přípravy vyfoukne.

Bohunko, těším se na příště!:-))

1 0
možnosti
JF

J20i68ř48í 40F23o85g59e14l

11. 10. 2018 8:12

To je skoro jako povolební vyjednávání.;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.