Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohunka...holka jak vítr! :-))

A na mašině ti to určitě sluší!

Pěkný blog!

2 0
možnosti
Foto

Sluší? Marie jsem narvaná v bezpečnostním oblečení a jsem tuze sexy :))

1 0
možnosti
Foto

Řídit mašinu bylo pro mě drogou, až jednou ve tmě v zatáčce ležel přes celou silnici opilec. Abych mu zachránil život, strhl jsem to co nejvíc k jeho nohám. Mašina letěla na strom a já ji včas opustil a letěl mimo. Od té doby jsem přesedlal za volant... Ale motorkáře mám rád R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, to bylo znamení...zachránče, řadši byste se zabil, než byste...

Ve tmě jsem ještě nikdy nejela, vždy se vracíme včas, nebo někde přespíme. :-) Mějte se hezky, pa. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Až budu velký, koupím si motorku a ......R^

2 0
možnosti
Foto

Kupte si, není už čas? Je to zážitek i pro "batůžkáře", když jede s člověkem, kterému důvěřuje. R^ Krásný slunečný říjen přeji.

0 0
možnosti
JS

:) jsi laskavomilující divoška, Bohu milá dívenko :)

1 0
možnosti
Foto

Janinko Slaninko... Jsem jaká jsem. :) <3 (....prý dívenko chichi)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.