Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proboha! Ty máš teda sny! Není to nebezpečný?;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Zaz má podobně zastřený hlas, jako by měla, kdyby zpívala, herečka Tereza Voříšková... :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano. Přesně! A já pořád, koho mi připomíná. Máte postřeh. R^

0 0
možnosti
DV

D77a11v53i67d 95V85l98k

13. 9. 2018 16:31

Já bejt pan Jakubec, tak radši dva týdny spím v obýváku;-D

1 0
možnosti
Foto

Davide, už je zvyklý. Jednou jsem chtěla jednomu ukopnout hlavu ve snu a víc jak týden jsem kulhala. To byla rána! ;-D

0 0
možnosti
FF

Když to je těžký, erotika, ono noční stání, také není nic úžasného i když doktor by namítl, že je vidět, jak jste zdravý.....ale to vám máte sen, a když už se zem pomalu chvěje...tak budík! .....a pak se jeden nevejde do trenek. To snad už radši vraždit:-)

2 0
možnosti
Foto

S budíkem mám stejné zkušenosti, s trenkami nee :)) Františku, opravdu radši tu erotiku i když není dokonalá. Z brutálních snů mám zkažený zbytek dne.

1 0
možnosti
Foto

Úplně krvelačná bestie! Taková jsem jáááá, chichi. Ahoj Libuš.

0 0
možnosti

Bohunko, Bohunko, co s tebou děvče? Ach jo. To se moc nevyspíš. No, snad se ta erotika vrátí...:-)

1 0
možnosti
Foto

Marie, no... Ale jo, ono se dost střídá, jen teď je to právě spíš na takové vlně. Bude to dobrý, v zimě budou noci dlouhé, však se namlsam :))

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ahoj. Ano...ve čtvrtek. ;)

1 0
možnosti
Foto

J54a64n 13Š89i32k

13. 9. 2018 8:01

Spravedlnost existuje a za naše skutky souzeni bezpochyby budeme. Svůj sen jste krásně převyprávěla. Hezký den přeji

1 0
možnosti
Foto

Já nevím pane Jane, jestli ty boží mlýny jsou pro všechny. U mě fungují okamžitě, za každou malinkou radost mi přinesou kopanec. I když....možná, že ne, že je nejdřív kopanec a pak hezká věc?

Ve skutečnosti bych neublížila mouše. :))

0 0
možnosti
JS

Sny nám zrcadlí naše strachy, potřebu vykonat něco, co si ve skutečném světě nedovolíme...

Mívám taky divočiny ve snech, ale spíš toho typu, že stále někoho před něčím zachraňuju, protože v tom snu jsem jediná, kdo to udělat může. Tak prostě musím holýma rukama trhat ty neřády na kusy...

Ale ta rána jsou báječná a taky to, že i v tom snu vím, ž je to jen sen a že se z něj můžu probudit, když chci a nebo ho i změnit :) Ale většinou ho nechám probíhat a sleduju ho tak nějak jako 3D film :)

Opatruj se, Ženo Bohu milá :)

1 0
možnosti
Foto

Sny jsou nevypočitatelný mrchy. :)) Usínáš s úplně jasnou představou, co se ti bude zdát a pak je z toho horor. Všechny "hnusné" příběhy, které jsem tu vypustila, jsou sny. Ještě mám připravené dva.

Rána jsou fajn. Jenže tyhle sny mě probudí ve dvě, jsem rozhozena a ráno je daleko. Člověk se pak bojí znovu usnout. Klidně se mi stane, že v tom mordování jedu dál.

Jani, krásně si umíš hrát se slovíčky. Děkuji za oslovení. :) Měj se krásně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.