Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivano Dianová, já jsem hrozný popleta, vždy čtu Diana... Kolik lidi já uz prejmenovala... Ivano :) děkuji, že pravidelně "chodíte".

0 0
možnosti

...se zopáknu:-D, Bohunko!

Co se má stát se stane. Tečka!

(a nebo nemá, tak se nestane, nó :-D)

Dobrá zápletka...

2 0
možnosti
Foto

Marie :)) opakování matka moudrosti. ;-)Dočetla jsi do konce? Oni se tak trochu minuli.

1 0
možnosti
KF

Hezky se to čte :-). Člověk hned přijde na jiné myšlenky :-P.

1 0
možnosti
Foto

Právě proto to píšu :-P, Kateřino. Pro ty "jiné" myšlenky ;-)Hezký den.

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké, Bohunko. Umíte překvapit závěrem, protože si vždy při čtení příběhů (nejen Vašich) nějaký už domýšlím... A pak je vše jinak:-).

No, odkud asi byla?;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Liběno, :). Oni taky měli úplně jiné představy, co se stane, ale pomyslné pero držím v prstech já. Umím si jasně představit, jak by to dopadlo, kdybych to nechala na nich

:)) odkud byla? Spíš, proč si pečlivěji neprostudovala tu vizitku.... Teď bychom věděli, odkud byl on. ;) Děkuji, že se vracíte.

1 0
možnosti
Foto

R^život už je takový-nikdy nevíme jaké by byly ty ostatní volby protože musíme zvolit je jednu

1 0
možnosti
Foto

Libuše,máš naprostou pravdu. Proto věřím, že existuje vice paralelních životů a v jednom z nich se oni určitě potkali mnohem důvěrněji. ;) přeju jim to.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby člověk vždycky tušil, co by bylo, kdyby změnil plány....;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kdyby.... Kolikrát už jsem si to v životě řekla. Všechno by bylo jiné. Bylo by to ale dobře? Možná je lepší, že ten mobil zavrčel... :) Jitko, ahoj v patek!

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.