Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, děkuji za Váš čas, Martino. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ta\ková je pravá láskaR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Asi tak... Děkuji ti za navštívení. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Miluji Tvé naděje plně řádky navíc jsem to prožila.. a ne jednou...dekuji ti za ranní pohlazení 

1 0
možnosti

Je to napsané jak od Bohunky:-)), takže fajn.

Jen ten závěr mám jiný...nejsem tak "chápající" :-P

1 0
možnosti
Foto

Marie, ty bojovnice jedna. ;-D;-) Ahooooj.

1 0
možnosti
Foto

Tak ...vždycky se trochu víc nadechnout...a tu zku...ou bolest zašlápnout a že ji mrchu nenechat vyhrát.a pak...nojo.láska rovná se přát. Když se to povede takhle..olala.ale Bohunko, co si budem kecat...milovat je krasne, lepšie je byť milovaný:)♥ahoj.karma:)

1 0
možnosti
DV

D31a16v23i68d 63V35l16k

17. 5. 2018 13:35

Ano ano kdyby mě tak ještě jednou někdo miloval,povzdechl si postarší muž a odešel si otevřít plechovku s Plzní.

1 0
možnosti
FF

...úděl věčně zamilovaných;-D

2 0
možnosti

Věčně není podmínkou...:-))

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko. nojono, žárlivka ;-D

1 0
možnosti
DV

D18a16v84i70d 60V50l62k

17. 5. 2018 8:05

No já nevím, já být ženská, tak ji utopím na dámských záchodcích v míse;-D

1 0
možnosti
Foto

Aspoň má teď autorka jasno, koho si má na výkon oné exekuce, (aby vyšla na 100 procent) - příště pozvat. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.