Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No tedy Bohunko:-)děkuji..úplně jsem se tam s Vámi viděla...moc jsem se bavila. díky.

1 0
možnosti
Foto

;-D Díky Brigito. Já asi přestanu do čekáren chodit, protože co já tam zažiju... PS: Čtu Vás a .... pěkný!!! R^

0 0
možnosti
Foto

Zasmála jsem se. Fajn článek :-)

1 0
možnosti
MS

Zajímavá je taky situace na plese, když někdo na tanečním parketu "zabarví". Všechny páry v blízkosti hned ožijí a zrychlí, aby se dostaly ze zamořeného pásma a neupadly v podezření. :-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko:))) nedělej se...potřebuješ to opovídat:));-) úžasná je situace na exkurzi s dětma, kde všichni na povel průvodce fabrikou: pojdte se sem podívat - odstupují, řežou se smíchy, místo toho, aby k pracovní lince naopak přistoupili:)) grupa dvaceti lidí a podezřelej je každej:))

hezký video, hned mám chuť skot...ačitR^

1 0
možnosti
Foto

Sákryš, teď jsi mě odhalila. A já to chtěla svést na tu chuděrku. ;-D;-D;-D To podezření ... ;-) padá na každého. Ta píseň je bezvadná, oni jsou bezvadní. V Díky za koment.

0 0
možnosti
Foto

Stejně jako je neslušné na veřejnosti prdět, je neslušné i na veřejnosti telefonovat - a to i bez používání vulgárních výrazů!!! Rv

1 0
možnosti
Foto

Ve společnosti se toho nesmí... Ale řekněte to mému muži...;-)

0 0
možnosti

"Slečno, Vy jste perla! Né, já ně perla, to stolička!" :-D

To jsou zážitky co, Bohunko?

1 0
možnosti
Foto

A kdo to teda byl? :-)

1 0
možnosti
Foto

no, já ne! ;-D;-D Ta postižená slečna... Člověk se ale nemůže zlobit na člověka, který za to nemůže, i když vina padá na něj. ;-)

0 0
možnosti
MV

co velka cekarna, ale takovej mensi vytah plnej lidi....

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D zažil jste? Ráda si počtu...

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Děkuji za návštěvu. :-)

0 0
možnosti
RC

"A v ordinaci můžu?" ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.