Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

No, teměř kazdy je nejak švihnutý. Někdo meně, někdo vice a na někom to neni hned tak poznat. Teda az na vzacne vyjimky...

1 0
možnosti
Foto

jéje. Kdybyste věděl, jak jsem já švihnutá. No, každý něčím jiný, to by byla nuda, kdybychom byli jako přes kopírák. ;-D;-) Díky, že jste se přišel podívat. Hezký den.

1 0
možnosti
JK

Já bych odhadoval, že ta druhá paní v čekárně byla psychicky trochu nestabilní.

1 0
možnosti
Foto

Druhou paní neznám, ale smála se od srdce... ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^a šel si domů popovídat s Lopatou:-).

3 0
možnosti
Foto

Určitě musel někoho v pátek v té čekárně pobavit.;-D:-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, to je nářez, jako lopata;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko. Ano, on byl dobrý. Ještě toho napovídal mnohem víc, ale lidem kteří nežijí v Telči, by ;-Dto nic neřeklo. Vážně, vážně jsem se s ním hodně nasmála. ;-D Kdybys ho slyšela...

0 0
možnosti
PJ

P57e32t93r 75J50í94l40e65k

29. 11. 2017 6:41

Díky, hned se mi půjde s úsměvem lépe do práce!

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že vás ten pán pobavil. Asi budu chodit častěji po čekárnách... ;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.