Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taková "transfúze" láskou...moc hezké.

A Pavel Dobeš, můj oblíbený. Protože jsem na mobilu, tak jen předpokládám, že je to ta....o lásce:-)), takříkajíc jděte za ní bezhlavě.

1 0
možnosti
Foto

Díky. Láska je všude kolem nás, jen ji musíme nechat vstoupit...:-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Nikdy mě nenapadlo pohlédnout na to takhle, jako by láska byla někdo třetí mezi dvěma lidmi a dala se přemluvit, aby neodešla. Zajímavé a pěkné.

1 0
možnosti
Foto

Mě napadají samé hlouposti. ;-D Děkuji za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, pěkné a písnička na konec úplně super;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji za přečtení a vaše hodnocení... Tu písničku znám už "sto" let a ty slova, jsou tak pravdivá.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.